piątek, 6 lipca 2012

komers 2



Zawiozłyśmy dziś z Kingą oryginały świadectw do szkoły. Szkoda, że wszyscy wyśmiali nasze zdjęcia legitymacyjne. Podobno są źle zrobione, ale i tak nowych nie zamierzam robić. Potem okazało się, że nie mamy busa, żeby wrócić, a następny jest za 3 godziny. Nie chciało nam się czekać, więc  z Oświęcimia na Wolę przyszłyśmy na nogach. W sumie fajnie się szło, gdyby nie ten upał i 14657586 stopni! No i w końcu mam WSZYSTKIE zdjęcia z komersu. Dziękuję łośkowi gośkowi, że mi je zgrała. Nie wiem czemu, ale na mojej płycie nie dało się ich odtworzyć. Z tego co słyszałam to większości osób się nie dało ;/ 


Kuba :)



uwielbiam to!


haha, kartofle będzie mi was brakować!



mój jak zawsze pogodny wyraz twarzy, hahć

ten wzrok ♥







Martyna ładne włosy! ;)


kruchy i balcuś :D
majkel



dwa dni!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz