poniedziałek, 30 lipca 2012

Wrocław 2.



No i dodaję resztę zdjęć z Wrocławia. Te mi się bardziej podobają ;) większość z nich, robiła Gosia. a dzisiaj już 30 lipiec, połowa wakacji za nami.. trzeba ten czas wykorzystać jak najlepiej! mam nadzieję, że nasz wyjazd się uda i pojedziemy ;-)


andziołek


florianek ;----)


kruchy, kamień :D




kacper :)








karmienie gołębi, hahahahah



jak patrze na te zdjęcie to słyszę jak się śmiejesz, hahah
















my w trójwymiarze 

" ej, pożycz trochę wąsa "

stawicio ;*





12 komentarzy:

  1. Ojej Ja też byłam tam gdzie ty. Dosłownie wszędzie. Tylko hotel mieliśmy do bani xd.

    Mhymnnn. Fajne przytulanko xd. z.... Kacprem iii jakimś jeszcze xd. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się chętnie wybrała zarówno do Wrocławia jak i Krakowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Pozytywnie :D
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, byłam w tych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już niedługo tam będę ;> jeszcze bardziej mnie zachęciłaś do tego wyjazdu tymi przepięknymi zdjęciami. Najbardziej mnie zachwycają te wszystkie krasnoludki hahaha
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław jest przepiękny, mam nadzieję, ze jeszcze tam kiedyś pojadę :)
      tak, krasnoludki najlepsze! również pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń