czwartek, 16 sierpnia 2012

oświęcim



Z samego rana pojechałam dziś do Oświęcimia z mamą i Kingą. Sprzedałyśmy książki z trzeciej gimnazjum, w końcu! Bulwersujące się kobiety stojące w kolejce pobiły wszystko! haha Szkoda, że swoich do technikum jeszcze póki co nie możemy kupić... Ale przynajmniej zeszyty już mam. Wyprałam nawet dzisiaj owcę, Gosia słyszysz? w końcu! haha. Kupiłam tez plecak ten co ponieżej... Miałam kupić inny taki większy, o wiele większy ale ktoś inny " zadecydował " za mnie, haha. Tak to można ująć. Chciałam na początku kupić torebkę czy coś, ale uznałam, że nie chcę potem chodzić pokrzywiona bardziej niż już jestem. Cóż, zdanie jeszcze zmienię pewnie ze sto razy, ale i tak nie żałuję, spoko jest...(muszę siebie wmawiać) haha :)


:D:D






8 komentarzy:

  1. fajny plecak :D Plecaki są "zdrowsze" ze tak się wyrażę :D
    ja też ostatnio kupiłam plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, widziałam chyba taki w Housie. :)
    Tez bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje ksiązki już dawno sprzedałam! ^^
    Fajny plecak. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam plecak z nike i juz czwarty rok mu leci i sie nawet nie rozpada xd

    OdpowiedzUsuń