niedziela, 12 sierpnia 2012

z agnieszką :)



W końcu załadowały się te zdjęcia... strasznie długo to trwało! Ostatnie dni bardzo fajnie minęły. Lubię jak ciągle się coś dzieje. Kilka dni z rzędu siedzieliśmy pod biedronką, ale śmiecenie słonecznikiem nie wyszło na dobre... dostaliśmy od " pani " miotłę i musieliśmy zamiatać wokół wózków. Znaczy się Martyś musiał, haha. Myśmy go wspierali robiąc mu zdjęcia. Następnego dni nie śmiecili, bo jeszcze by nam mopa dali i kazali myć kafelki *OK* Całkiem niedawno też dałam się namówić na wycieczkę rowerową, na maliny. Wszystko byłoby okej gdyby nie to, że jechaliśmy już o 5 rano! i to, że żadnych malin nie było! A ludzie dziwnie patrzeli jak jeździliśmy tak wcześnie po pobliskich wsiach. No i tutaj pozdrawiam Czaki i Martysia! Mam nawet kilka zdjęć z tego dnia. Dodałabym ale nie wiem gdzie mam kabel od telefonu, więc innym razem wrzucę. Zostały już tylko trzy tygodnie wakacji , więc trzeba je wykorzystać jak najlepiej żeby potem nie żałować, bo trzeciego września znowu powitamy szkołę! a teraz zdjęcia, na które się wybrałam z Agnieszką!





uwielbiam to :)








o możesz tak stać, bo Ci fajnie włosy wieją,
hahas ;)











hahaaaha











 Ewelina, to te zdjęcia, haha
pozdrawiam Cię :*


robiła Aga, ja tylko przerobiłam :D:D


ważka agi <ok>









13 komentarzy:

  1. jakie łabądki *_*
    za ładna jesteś *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna jesteś ! *.*
    Fajne zdjęcia !;)
    Nagłówek <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę śmiało stwierdzić, że twoje zdjęcia mnie nie tylko zaciekawiły, ale jestem nimi wręcz zachwycona :D. Masz przecudne włosy *.*.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych zdjęć , ale miło się oglądało :) Też lubię jak dużo się u mnie dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych zdjęć, ale miło się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że masz tą bluzę z Japan Style nad którą się długo zastanawiałam. Mogę zapytać jak długo na nią czekałaś? Wydaje się lekko na Ciebie za duża, jaki to rozmiar? :)
    No i dodam, że jesteś mega śliczna i zgrabna, zazdrość mnie zżera ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z Japan Style, wszyscy mówią że to szajstwo te całe ubrania. Ja zmówiłam to tylko dlatego że kolory mi się spodobały no i w ogóle. Czekałam nie wiem dwa tygodnie? coś tak mniej więcej. Nie obchodzi mnie jak się " wydaje " właśnie chciałam taką większą, to jest rozmiar M, chyba. Nie ma czego zazdrościć, nie jestem szczególnie ładna, ale miło, dzięki ;*

      Usuń