czwartek, 2 sierpnia 2012

z P!



Miałam dodać coś ze zdjęć jak byłam z Pawłem więc dodaję. Tylko kilka, ale resztę dodam jak będę miała więcej czasu ;) W sobotę mamy spotkanie klasowe! w sumie to się nawet cieszę. Fajnie, że się w końcu  poznamy. Tylko szkoda, że dziwne " zasady " panują w tej szkole! Nie wyobrażam sobie zaczynać lekcji popołudniu a kończyć późno wieczorem! Zobaczymy we wrześniu może nasza klasa wyjątkowo będzie miała od rana? oby! Na razie cieszmy się wakacjami, bo miesiąc tylko został ;c











hahahhah





 





pawlik kolego!
dzięki ;---)



8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;)
    Co do tych naszych godzin popołudniowych to podobno dotyczy to tylko zawodówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ^^
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekam na resztę zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń