środa, 19 września 2012

klasowy kfc :)



Zaczyna się! Kończy się już ten czas ' ochronny ' o którym jakiś nauczyciel wspominał ostatnio, o którym nawet nie wiedziałam, zaczyna się pytanie co lekcje.... nawet mamy już zapowiedziane jakieś sprawdziany czy coś. Ale w sumie nie jest tak źle jak na razie. dajemy radę! A jutro są zawody miałam na nie iść. Szkoda, że jestem chora, ale życzę Gosi i Karolinie powodzenia, oby jutro tylko była ładna pogoda! :) Zdjęcia z wtorku.. wybraliśmy się po szkole do niwy bo Karolina bluzę chciała no i przy okazji kfc, standard.



Nikola! :*








A tak w ogóle KLAUDIA kochamy Cię i
my klasa 1 TOR damy radę, zostań zostań!




18 komentarzy:

  1. popieram komentarz wyżej ;-)
    u mnie też już skończyła się ta "ochronka" :<
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :))


    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/mezczyzna_marzen#/nivea/web/man/267
    zaglosujesz na mnie ? będę wdzęczna . ( trzeba przepisać kod z obrazka i wcisnąć zagłosuj )

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też już się ochrona skończyła :<
    dziękuję c:
    obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    i nagłówek ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek jest super!

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo spodobał mi się twój blog :) Oczywiście obserwuję :)
    i zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, mój okres ochronny w szkole skończył się właśnie wczoraj, nad czym niezwykle ubolewam. nie wiem jak i kiedy minął już prawie cały wrzesień :o
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarz, bardzo fajny blog !
    pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo :> Niestety ostatnio przez brak czasu i KASY -.- zrobiłam sobie przerwę w malowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :)
    jakie zawody? ja też jestem chora, tak jak wszyscy dookoła z resztą D:

    OdpowiedzUsuń
  12. i like it ! ;D

    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń