niedziela, 2 września 2012

wracamy do szkoły! -.-




Ostatnio jakoś nie chce mi się tu pisać, ale postanowiłam, że napiszę dziś jakąś super  długą notkę podsumowując wakacje, ale................. jednak nie napiszę bo mi się nie chce. Nie będę narzekać, bo w sumie całkiem dobrze mi minęły.... bo spędziłam je z wspaniałymi ludźmi! i nie wierzę, że te 2 miesiące tak szybko zleciały! Szkoda, że teraz tak wszystko się kończy, chociaż przydałby się jeszcze tydzień wakacji... szkoda, że nasz ' planowany ' wyjazd w góry nie wypalił, przykro mi :( No i będę tęsknić za 3a, mam nadzieję, że nasze spotkania co jakiś czas nadal aktualne będą, że nie zapomnimy!




a jutro o 6 pobudka!

 I jedziemy do szkoły na rozpoczęcie roku! Nie dam rady tak wcześnie wstawać, trudno będzie się przyzwyczaić do tego! Do tego, że zawsze miałam szkołę blisko domu a teraz będę musiała dojeżdżać również! ale jakoś damy radę..... Gosia & Kinga! A więc życzę wam miłego rozpoczęcia rokui powodzenia! :)

2 komentarze: