środa, 12 września 2012

perfectly!




Jest bardzo dobrze! lubię moją szkołę... Na początku było dziwnie i strasznie, ale teraz jest już całkiem okej. matematyka miała być taka straszna i w ogóle a nie jest aż tak źle. Wszystko zaczynam rozumieć i nie mam jakiś problemów, w końcu jakiś nauczyciel co dobrze tłumaczy matmę! No ale stres przed pójściem do tablicy jest nadal i to bardzo wielki stres, haha No i ogólnie wszystko ładnie, ślicznie oprócz wf! Lubię wf, ale nie w takich warunkach :< jak tak będzie zawsze to nie wytrzymam tego... Mam super klasę, mam nadzieję, że zostaniemy w takim składzie już do 2016 roku!  Lubię siedzieć z Rogalem na edb, rysować krowę, która je trawę i tworzenie Jana Stefana Bena, który jest dziewczyną. I pozdrawiam Nikolę, co jak się okazuje poznałyśmy się już w podstawówce nie wiedząc o tym:* No i już nie mogę się doczekać jutra aż chce mi się iść do szkoły! tak chce mi się iść do szkoły, naprawdę to powiedziałam :)





zdjęcia z sierpnia.
z wyprawy rowerowej z Agnieszką :)

1 komentarz:

  1. ja tez zawsze się stresuje czy mnie pani weźmie do tablicy .. :D

    OdpowiedzUsuń