środa, 24 października 2012

ideally! :)



Fajnie, wpadło kilka dobrych ocen! złych trochę też, ale to NIE ważne! haha Nie mam czasu nic pisać, muszę jeszcze napisać zadanie na historię i powtórzyć sobie na  sprawdzian z sprzedaży w reklamie, więc powiem tylko tyle, że dzisiejsza lekcja geografii była najlepsza na świecie! Nie da się tego opisać słowami. Po prostu żałujcie, że nie macie takiego fajnego nauczyciela jakim jest pan  profesor ADAMUS :---) A 2 listopada mamy wolne, ale my z MARTĄ wybieramy się na projekt i spędzimy 6 godzin w muzeum w Oświęcimiu. Fajnie! + Marta dzięki twojej drukarce za CV i list motywacyjny, kocham cię.








10 komentarzy:

  1. Ale masz śliczną buźkę:) piękne zdjęcie nagłówkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O byłam w Oświęcimiu tyle że w tym obozie koncentracyjnym Aushwitz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęciaa. <3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cute photos! & nice blog! maybe we follow each other !? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam fajnego nauczyciela od geografii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ;) ja nie zamierzam wyrzucać w błoto kasy na jakieś durne kremy, które i tak nie pomogły ;p świetne zdjęcia ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń