wtorek, 20 listopada 2012

emu:3




Bardzo dobrze zaczął się ten tydzień. Jak nigdy! W tym roku jakoś polubiłam angielski, sama się temu dziwię, ale to chyba dlatego, że mam bardzo fajną nauczycielkę! Ogólnie to wczorajszy dzień i dzisiejszy był taki jakby to powiedzieć " luźny " Jutro niestety już jest jakaś kartkówka i z większości przedmiotów będą nas pytać. Wyczuwam też kartkówkę z matematyki, bo dawno nie było, haha. Także dzisiejszy wieczór spędzę chyba z książkami, niestety. A jutro mimo to, że lekcje zaczynamy około 12, to i tak muszę być już tam przed 7, i zaczynamy z Karoliną dyżur w szatni! Szczerze, to się już nie mogę doczekać, chcę iść do szkoły. No tak, chcę!




Kilka osób mi pisało, że mam wstawić kozaki jakie kupiłam, więc macie tutaj linka strony KLIK. zastanawiałam się też ostatnio czy nie kupić kozaków emu. Mam już jedne, wysokie, ale po ostatniej zimie nie nadają się już do chodzenia, haha. a wy CO o nich myślicie?







25 komentarzy:

  1. ja uwielbiam emu, także jak najbardziej Ci polecam je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o lol! wieki się z tym męcze, może ty mi pomożesz. Gdzie edytowałaś to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to gdzie edytowałaś to zdjęcie, że jest taki fajny napis ? :)

      Usuń
  3. Emu są bardzo fajne jednak te oryginalne moim zdaniem za drogie. Ja na Twoim miejscu zainwestowałabym w jakiś porządny zamiennik. Ja mam te z CCC i są bardzo dobrej jakości. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakos nie umiem sie do Emu przekonac ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardo fajnie tu masz :)

    obserwuję i mam nadzieję , że ty również zaobserwujesz :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale świetne te buty! Bardzo mi się podobają :) Poza tym jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są :) chociaż ja preferuje te wyższe :)

    zapraszam do mnie - nowy wygląd i notka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobaja mi sie te 2 buty..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. + z mila checia zaobserwowalam..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie jakoś emu nie przemawiają. Chociaż ostatnio te niskie zaczeły mi sie podobać xd
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać, jak się sprawdzają, bo sama sobie chętnie kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  12. jak kupujesz emu to najlepiej kupić ten model z usztywnianą piętą, ja zrobiłam ten sam błąd i po 2 miesiącach całe były rozczłapane ;/
    ja na szczęście w szatni nie dyżurowałam jak był tydzień naszej klasy ;p śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś śliczna! :)
    miłością do emu nie pałam, ale nie są złe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się strasznie podobają te krótkie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne Twoje zdjęcie ;) .

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kiedyś lubiłam angielski, ale teraz mam glupią nauczycielkę ;/
    a co do emu to nie podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zarąbiste ! śliczne masz oczy <3
    Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie i zostawisz po sobie ślad ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne te krotkie..! czekam na nowa notke..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też poluję na jakieś fajne emu, zależałoby mi na tych najkrótszych, ale ciężko je wyszperać, pozdrawiam i zapraszam do siebie! dodaję! ;-)
    cake-with-cream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń