niedziela, 18 listopada 2012

miss




Jak dawno mnie tu nie było. Jakoś nie miałam czasu w tym tygodniu żeby coś tu napisać. Bo codziennie był jakiś sprawdzian. Podsumowując to było chyba z 5 sprawdzianów. Ciężko było, ale dałam radę! Niespodziewana piąteczka z marketingu, strasznie mnie ucieszyła! W Czwartek wybrałam się też na " zakupy " z Karoliną, taki szybko, nie planowanie. Kupiłam w końcu kozaki na zimę, w tym roku skupiłam się bardziej na wygodzie i żeby  były ocieplane, niż na wyglądzie:) A piątek ze szkoły muzycznej byliśmy w filharmonii w Krakowie. Na koncercie Symfonicznym Czajkowskiego. Fajnie było, podobało mi się, ale byłoby jeszcze lepiej gdyby to tak późno nie było:c Wróciłam do domu coś około północy, a zaraz z rana musiałam jechać do szkoły muzycznej na gitarę, tak w sobotę! i to w sobotę rano! Niestety teraz będę musiała się do tego przyzwyczaić, że nie będę miało już całkowicie wolnej soboty, trudno. A teraz lecę czytać wasze blogi, a potem może zobaczę sobie jakiś film:) + nie mam żadnych zdjęć, nie mam nawet czasu żeby jakieś zrobić,  ale mam nadzieję że w najbliższym czasie się tu coś pojawi:)




11 komentarzy:

  1. ale ładne zdjęcie ; ) .
    - admin stylówki .

    OdpowiedzUsuń
  2. tak więc czekam na zdjęcia i zycze miłego tygodnia !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chejka , mogłabys czesciej dodawac cos ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za komentarz :)
    fajnie tu u Ciebie :)
    Obserwuję i liczę na to samo :D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :) zapraszam do mnie www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaz jakie buty kupilas ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na następny post. Zauważyłam zmianę w nagłówku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  10. pokazuj buciory! :)

    Dziękuje z odwiedziny:) Dodaje i zapraszam do mnie częściej:)

    OdpowiedzUsuń