niedziela, 23 grudnia 2012

christmas tree




Wczoraj z mamą ubrałam choinkę! a dzisiaj ubierałam moją do pokoju :) No i wyjątkowo również przyozdobiłam sobie pokój na święta, tak teraz fajnie przytulnie się siedzi, haha prezenty już (prawie) spakowane stoją sobie. Nie mogę się doczekać jutra. Nie mogę się doczekać Wigilii, no i potem na pasterkę z Kingą sobie pójdziemy tak jak w tamtym roku :) A wam życzę Wesołych spokojnych świąt spędzonych w gronie  najbliższych! Aby te Święta były wyjątkowe :) Wspaniałych prezentów, świątecznej atmosfery, no i oczywiście udanego sylwestra. Aby nadchodzący rok 2013 był lepszym od tego. Aby spełniły się wasze  wszystkie marzenia robaczki :*







22 komentarze:

  1. haha widzę że tylko nie ja się bawię aparatem :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też wesołych świąt Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt <3
    Jak to zrobiłaś ? :3

    Zapraszam na nowego posta ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem ;)
    świetna fotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga i wesołych świąt
    Polecam
    http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie mój blog, ale rewelacja. Mile widziane komentarz z linkiem do twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry Christmas :) PS. ładne zdjecia
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kevin będzie leciała jutro o 19:30 na polsacie :d

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 ostatnie zdjęcia bardzoo fajne; p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych i spokojnych Świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt :)
    Zapraszam: http://otiscodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje główne zdjęcie napawa mnie optymizmem :) A i zabawy z aparatem całkiem ciekawe. Dołączam do obserwujących Twój blog :)
    Pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne to twoje pierwsze zdjecie..! :)
    ja co roku przystrajam moj pokoj, uwielbiam ta swiateczna atmosfere..:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tu u Ciebie świątecznie! :D bardzo ładne zdjęcia dodałaś. Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcie. ;-)
    Jak tu świątecznie jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń