czwartek, 27 grudnia 2012

prośba :)



Hej, jak widać po tytule posta mam do was prośbę! jak może niektórzy z was zauważyli założyłam nowego bloga! Ale nie jest on tak na poważnie, znaczy się no w sumie jest, ale.... zresztą zaraz wytłumaczę. A więc  jest to blog, stworzony do szkoły, jako zadanie! Po prostu w grupach 3 osobowych mamy za zadnie prowadzić bloga przez jakiś czas.... Tematem jest jakaś bajka, wybrałyśmy z koleżankami fineasza i ferba! Wejdźcie i zostawcie jakiś komentarz, ja wtedy również odwiedzę wasze blogi! No i również jakbyście mogli ZAOBSERWOWAĆ tego bloga też było by mi bardzo miło, również ja odwdzięczę się tym samym... :) Dziękuję!

Święta, Święta i po Świętach jak to mówią.. Nie wiem jak wam, ale mi strasznie szybko minęły, aż za szybko! Nie wiem dlaczego, ale te Święta były dla mnie jakieś dziwne, jakoś nie czułam, że w ogóle są? Mieliście tak? Jak byłam młodsza to zawsze na nie tak czekałam i nie mogłam się doczekać, a teraz było  zupełnie inaczej... No nic, teraz czekamy na sylwester. Planów w dalszym ciągu nie mam, ale mam nadzieję, że coś wymyślę. Póki co, muszę sobie zagospodarować ten czas wolny jakoś, bo nie chcę spędzić tych kilku dni przed komputerem, czy telewizorem.. A wy macie już jakieś  plany na sylwestra? Chwalcie się!


+ Dajcie mi jakieś propozycje na notki? O czym
pisać?

piszcie w komentarzach :*





zdjęcie 1 TOR, za którą strasznie już tęsknię!
przerabiała miszczyni painta Gosia, łosiek prosiek kochany :*


11 komentarzy:

  1. Fajnie by było jakbyś dodawała jakieś outfity, recenzje kosmetyków itp. :) Fajne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to zdjęcie haha :D zaraz odwiedzę tego Waszego szkolnego bloga ;)
    miło mi, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahaha ! Kocham to zdjęcie :D
    Jestem za outfitami i recenzjami.
    Możesz też wstawiać swoje poglądy :))
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zadanie, idę skomentować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog i piosenka w tle bardzo mi się spodobała :D pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzisz świetnego bloga! Yay, jeszcze tu wpadnę<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie po prostu mega :D

    Zajrzę oczywiście na drugiego bloga, a tego obserwuję :)

    Zapraszam do mnie :) :*

    OdpowiedzUsuń