wtorek, 25 grudnia 2012

Świąteczny Tag ♥



Jak wam mijają Święta? mi całkiem okej, wczorajsza wigilia udana, jestem zadowolona z prezentów! najadłam się jak zwykle i już nie miałam potem siły na cokolwiek, ale potem przyszła Kinga i tak jak było planowane poszłyśmy na pasterkę, jak co roku... wytrwałam, nie zasnęłam haha + dobra przygoda była! Ktoś mi mówił, że to co się robi w Wigilię, to potem robi się to przez cały rok. W takim razie życzę sobie powodzenia, hahaha A teraz może przejdę do tytułu posta, a więc zostałam poproszona o zrobienie świątecznego tagu, więc oto on...



1. Ulubiony świąteczny film?
Zdecydowanie Kevin sam w domu i Kevin sam w Nowym Jorku! Już taka
tradycja, że nie wyobrażam sobie bez niego Świąt, haha :)

2. Ulubiony świąteczny kolor?
Dziwne trochę pytanie, ale niech będzie czerwony, biały i zielony.
Zielony bo choinka, biały bo śnieg, którego w tym roku w ogóle nie mamy, a szkoda
bo mógłby być.
A czerwony? w sumie nie wiem dlaczego, ale niech już będzie :p

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
Jeszcze dziwniejsze pytanie.
Ubieram się tak normalnie, po prostu

4. Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś prezent jednej osobie to kto to by był?
Hmm... trudno wybrać
Ale gdybym już miała kogoś wybrać to były bo to mama!

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w Świąteczny poranek?
w Wigilię oczywiście, nie wytrzymałabym do rana...
w sumie wydaje mi się, że większość by nie wytrzymała :)

6. Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika?
Nie.. *.*

7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Odpoczywam sobie i jem, odwiedzam rodzinę, bliskich
zazwyczaj robię to na co nie mam czasu kiedy jest nauka i chodzimy do szkoły :)

8. Jakieś świąteczne życzenia?Życzę aby wszyscy je spędzili w gronie najbliższych osób, przyjaciół
aby nikt w tym szczególnym dniu nie był sam. I spełnienia marzeń :*

9. Ulubiony Bożonarodzeniowy zapach?
W sumie to nie wiem.. zawsze ze Świętami kojarzył mi się zapach pomarańczy.

10. Ulubione Świąteczne jedzenie?
Zdecydowanie uszka z barszczem! Nie wyobrażam sobie, żeby tej potrawy
nie było na wigilijnym stole. No i jeszcze makówka!




więc jeszcze raz MERRY CHRISTMAS :)


25 komentarzy:

  1. również kocham barszcz z uszkami :D i też nie wytrzymałabym z prezentami do rana. trudno mi jest wytrzymać do końca kolacji, a co dopiero, gdybym musiała czekać jeszcze kilkanaście godzin! xDD
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kevin <33
    ja jestem fanka pierogów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przepiękne włosy! zamierzam zmienić kolor na taki sam gdzieś w zasięgu ciepłych miesięcy. Oczy również masz piękne, rodzice postarali się, gratulację przede wszystkim dla nich! :D W tym roku akurat polubiłam barszcz z uszkami. Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham barszcz z uszkami :D
    Aaa...Kevin, już nie mogę na niego patrzeć ;)

    Zapraszam do mnie na nowego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kevin. jak dobrze że wczoraj był na Polsacie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie barszcz czerwony z uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny tag :)
    Ps. bardzo fajny blog moze obserujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny TAG :) Też uwielbiam barszcz z uszkami no i Kevina :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha barszcz z uszkami <33

    obserwuję i zapraszam do siebie! będę wdzięczna za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych blogów ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ucieszyłaś mnie swoim komentarzem, ponieważ odważę się przyznać, że mam podobno włosy do Twoich i jeśli szamponetka weźmie mi taki sam kolor jak Twój to będę mega zadowolona. ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaobserwowałam twojego bloga bo jest świetny!
    Liczę na to samo :)
    http://willbefineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. prawda kevin to tradycja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie na widzę barszczu . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog, obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://makelifecrazier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe odpowiedzi ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=299345083520088&set=a.268720729915857.61583.267850576669539&type=1&relevant_count=1 polubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie Kevin to klasyk! :]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń