piątek, 21 grudnia 2012

wigilia klasowa:)




Wczoraj były jasełka w szkole i to był zdecydowanie najlepszy dzień! Potem byliśmy dokupić jakieś prezenty i dzisiaj wigilia klasowa! Co jak co ale sałatki były dobre, uszka też ( barszcz już niekoniecznie hahahaha ) tańce były, mikołaj był, choinka stoi, mała bo mała  ale jest, sztuczna bo sztuczna ale jest! Kradziona, ale jest! haha Mam najfajniejszą klasę! Mam nadzieję, że to co mi życzyliście się spełni.. + dziękuję za prezenty! Szczególnie Marcie, która ma niesamowitą wyobraźnię, dziękuję. Jak dostanę jakieś zdjęcia od Nikoli to może dodam tu jakieś zdjęcia klasowe, jak się oczywiście zgodzą;)! Jeszcze jutro egzamin wcześnie rano i zaczynam przygotowania do świąt:)
A jak wasze przygotowania do świąt? CHOINKI UBRANE?


z Nikolą, jasełka;)

9 komentarzy:

  1. moja choinka będzie ubrana dopiero jutro, może dzięki temu w końcu poczuję magię świąt ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Twoja grzywka wcale nie wygląda 'sztucznie'. Jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ubraną tylko malutką choinkę, musimy kupić jeszcze żywą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja choinka będzie...nie wiem kiedy :O
    Wigilia klasowa minęła mi miło też :3

    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcie, moim zdaniem grzywka normalnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A my nie mieliśmy wigilii klasowej :/
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooo rany chciałabym być taka przeee śliczna jak ty :*

    OdpowiedzUsuń