poniedziałek, 28 stycznia 2013

tinychat!



Koniec, skończyło się wolne. Skończyły się ferie! Skończyło się spanie do "południa" i chodzenie bardzo późno spać. Ale niestety wszystko co dobre szybko się kończy, haha i od dzisiaj znowu zaczęła się szkoła. Nie wierzę, że te dwa tygodnie tak szybko minęły. Miałam takie ambitne plany, ale niestety tylko kilka z nich udało mi się zrealizować, szkoda. Tak czy inaczej nie było dziś tak tragicznie! No i poza tym......mamy w klasie nową osobę, fajnie. Jednak może nasza klasa nie będzie taka mała? 



A zdjęcie z przed chwili, z tiny z rogalem i siury :)
Potem dołączył się również "hyh"
+ wiem, moje przeróbki są świetne!


21 komentarzy:

  1. A mi się ferie zaczęły :3
    Zapraszam na poniedziałkowego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Zawsze chciałam, żeby doszła do mojej klasy jakaś nowa osoba. + Ja jeszcze tylko dwa tygodnie i zaczynam ferie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. haha fajne fotki :D
    ahh. mi został jeszcze jeden tydzień, ale wiem, że minie zdecydowanie za szybko..

    OdpowiedzUsuń
  4. super. ja tez chce kogos nowego w klasiee..! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż taka piękna nie jestem niestety :c Ale boję się mieć swoje zdjęcie w takim profilowym, sama nie wiem czemu, haha. + Jeżeli to Ty przy o mnie, to jesteś ładniejsza od tej mojej z neta wziętej. Cudowne włosy :)
    Ja mam 2 tydzień, ale wiem jak to szybko zleci i się boję tego.
    Co to będzie jak wróci się do szkoły, masakra.
    Dodaję do obserwowanych, podoba mi się tutaj, będę zaglądać ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, zabawnie przerobiłaś tego screena. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie kociaki^^
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. http://twojae.blogspot.com/2013/01/trzydziestodniowe-wyzwanie-fotograficzne.html
    Tutaj masz coś więcej na temat tego wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedni kończą drudzy zaczynają ferie c:
    + Obserwujemy ? ja już : 3

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahahah, tak..też miałam ambitne plany, a skończyło się na słodkim lenistwie- mimo tego- nie żałuję, bo wypoczęłam.

    W miarę chęci zapraszam na nowego bloga (emilymount.blogspot.com), miło mi będzie, jeżeli dodasz mnie do obserwowanych i podzielisz się ze mną swoją wiedzą. Być może znajdziesz coś dla siebie, a może masz jakieś sugestie dotyczące grafiki? Wszystkie informacje są w tym momencie bardzo ważne, z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to samo mówiłam kiedyś, że nigdy tych butów na nogi nie włożę. :D Ale zawładnęły mną i zmieniam zdanie. :) A ja bardzo lubię łączyć coś sportowego, z czymś eleganckim. Jednak tutaj nie ma nic eleganckiego, tunika jest codzienna, więc nie zaliczam jej do eleganckiej odzieży :P
    Ale dziękuję za opinię. :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam też do siebie, mam nadzieję, ze mój blog również się spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tez juz po feriach :( +obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog;)

    Obserwuję i liczę na to samo:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miał ? :D Dla mnie ferie dopiero za 10 dni.

    OdpowiedzUsuń