piątek, 8 lutego 2013

Friday & konkurs! :)



  
Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, mimo tego, że zaspałam do szkoły, i gdyby Ania nie zadzwoniła to nie wiem o której bym się obudziła. Nawet nie pamiętam jak dzwonił mi budzik, nie pamiętam żebym go wyłączała! :o Coraz mniej śpię, przez to, że się uczę do późna.. Ale wczorajsza wieczorna/nocna nauka się opłacała, bo sprawdzian z historii poszedł mi w miarę dobrze. Mogłam lepiej go napisać, ale trudno. Dziękuję Rogalowi za ściągi, których nie użyłam, bo nie umiem ściągać! ha ha dziwna jestem. Aktualnie mam bardzo dobry humor! Wszystko mi się chce, i mimo tego, że jest piątek pouczę się zaraz na fizykę! Bo wiem, że sobota szybko przeleci, tym bardziej niedziela. A nie chcę już nic robić na ostatnią chwilę, bo to się źle kończy! Bardzo źle!




A tak zmieniając temat szkoły.....
to wygrałam konkurs, gdzie nagrodą była czapka!

 


Konkurs organizował Łukasz Podliński.
http://podlinski.blogspot.com/
Zapraszam na jego bloga jest na prawdę świetny :)


a teraz lecę komentować wasze blogi!
ENJOY!!! ♥


17 komentarzy:

  1. Ja u niektórych nauczycieli też nie umiem ściągać.
    Miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszłaś :)

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zbytnio nie umiem ściągać heh :D
    Boskie zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ściągam kiedy muszę, a z historii to mam nauczycielkę, u której dużo uczyć się dużo nie trzeba.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;)
    ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci zarówno w grzywce jak i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyszłaś :3
    Sama wszystko robię na ostatnią chwilę, a to nie dobrze i sądzę iż szybko się u mnie to nie zmieni :<
    Zapraszam na nowy wpis po tygodniowej przerwie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. czapki z ćwiekami! :D *_*
    ładnie wyszłaś na obu ! :)
    Twoja grzywka jest przecudowna *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, no czapka po prostu zajebista, zazdroszczę, bo sama takiej szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie na zdjęciach wychodzisz : >
    Zapraszam do Sb.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny jak ja chciałbym nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę, ale nigdy mi to nie wychodzi. A jeszcze jak bym ściągać nie umiała, to już w ogóle słabo by ze mną było ;):D
    Ps. Jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdj. ;)
    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Jejku..jaka ty ślicznaa <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś. Zazdroszczę ;)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) Zapraszam do nas : http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń