poniedziałek, 11 lutego 2013

LEON zawodowiec.




Bardzo dobry dzisiaj dzień! 5 z odpowiedzi z niemieckiego mile mnie zaskoczyła! W sumie nie spodziewałam się, fajnie, cieszę się. Oby tak dalej! zdjęcie z dzisiaj, około 7 rano, przed polskim,  "uczenie się" recytować wiersza z Nikolą, pozdrawiam :-) 




A dziś o 22.00 poleci najlepszy film! "Leon zawodowiec" uwielbiam ten film, chociaż jest już stary (1994r.), ale zawsze co go oglądam wzruszam się na końcu. Po prostu wspaniały. I uwielbiam tego aktora (Jean Reno) nie tylko w tym filmie, bo w  "Goście, goście" też! Do kogo udajemy się, gdy na naszych oczach zostało złamane prawo? - Na policję.  Kto jest najgorszym przestępcą? - Morderca.  Odpowiedzi na powyższe pytania zdają się oczywiste. "Leon" pokazuje jednak,  że w skorumpowanym, amoralnym i złym świecie nie wszystko zawsze jest czarne i białe. To, co z pozoru wydaje się dobre, może kryć największe zepsucie, a osoby, które uważamy za złe, mogą być aniołami pomagającymi innym w trudnościach. Świat jest  złożony bardziej niż może nam się wydawać... 






26 komentarzy:

  1. widziałam ten film ;)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też widziałam ten film :)Dziwne by było go nie obejrzeć ani razu. Jest super :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuś ty jesteś taka śliczna,że szok <3
    A film chyba oglądał mój tata, ja się niestety nie załapałam :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :)
    Zapraszam : http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie za ładne jesteście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. love your blog, i'm followin you ;)
    xx
    http://elleestivana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszłyście na tym zdjęciu dziewczyny :)).
    Ja również uwielbiam ten film i też zawsze się wzruszam :D.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy filmu nie ogladalam :D
    Bardzo ladna jestes :>

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ^^. Obserwujemy ? ツ

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcie :3 Gratuluję piątki <3
    Filmu nie widziałam :((
    Zapraszam na wtorkowy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje..! swietny film..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje :)
    Śliczne masz włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje oceny, ladny sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Leon Zawodowiec: dopisać do listy "Do obejrzenia w ferie" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za filmem :>
    + ładne jesteście :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za filmem :>
    + ładne jesteście :3

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚLICZNE OBIE :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie wy jesteście śliczne *.*
    nie lubię tego filmu..

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam na konkurs : http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne jesteście. *.* Filmu nie oglądałam. ;D

    Zapraszam, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj. :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten film! Naprawdę, bardzo dobry. Według mnie, przebił Matrix'a:)

    OdpowiedzUsuń