wtorek, 5 lutego 2013

mało zorganizowania / anoreksja?



Jednym z moich postanowień noworocznych, było to aby być bardziej zorganizowanym, ale coś mi to jakoś nie wychodzi, w niedzielę przypomniałam sobie o sprawdzianie z biologii, i zanim się nauczyłam minęło trochę czasu, trochę ha ha siedziałam  nad tymi zeszytami do 3 w nocy! Co nie zbyt było dobrym pomysłem, bo przed 5 musiałam już wstać, żeby jechać do szkoły. Mam dziwne przeczucie, że nie dostanę z tego dobrej oceny, szkoda, bo nie chcę żeby to poszło na marne :( Tak więc, teraz chcę bardziej to zorganizować i nie uczyć się na przykład dzień przed  kartkówką, czy sprawdzianem. Tylko tak 2-3 dni wcześniej, żeby to wszystko nie było takie na ostatnią chwilę, bo to nie jest dobre. A tak to więcej razy się powtarza materiał i lepiej wtedy przyswaja wiedzę. Mam nadzieję, że uda mi się to zmienić. Bo to co robię teraz  strasznie mnie męczy!


Siedziałam sobie tak przed chwilą, przeglądałam zdjęcie różne i internecie i natknęłam się na to! I nawet nie skojarzyłam, że to Selena Gomez. Ale jest piękna! Strasznie podobają mi się jej włosy i usta i uważam, że ma fajny styl. Bardzo podoba mi się w jaki sposób ma ułożone włosy na tym zdjęciu a w  szczególności grzywkę, tak na środku przedziałek. Zdecydowanie bardziej mi się tak podoba, tak luźno, niż taka grzywka mocno natapirowana, zalakierowana że aż się błyszczy! i na pół głowy jak większość dziewczyn się czesze, co wygląda jak jakiś hełm. I strasznie niszczy włosy, bo są przez to non stop obciążone. No przepraszam, ale to moje zdanie.  Możecie mieć inne, ale na prawdę to wygląda tak sztucznie i nie  naturalnie. I co najważniejsze grzywka wtedy zakrywa pół twarzy, co jest niewygodne. wiem, że nie wygodne bo raz czy dwa miałam tak ułożoną grzywkę) i nigdy więcej  czegoś takiego nie zrobię :)






A tak zmieniając temat to..... Przed chwilą, no właściwie to już godzine temu oglądałam sobie Rozmowy w toku i było o anoreksji. Boże! to jest przerażające. Ważyć tylko 33 kilo (mając 1,60 coś) i jeść tylko codziennie małą miseczkę słoneczniku? Nie wierzę w to. Jak można się doprowadzić  do takiego stanu. Dziewczyna, która była gościem w programie nawet już nie chce z tym  walczyć, i wybrała śmierć, czeka na nią. Aż ciarki przechodzą. Według mnie anoreksja  jest jedną z najgorszych chorób! Bo tak na prawdę to nie ma się świadomości, że jest się chorym i stopniowo zabija się samego siebie. Zmieniając się wyglądem zewnętrznym, ale i przede wszystkim niszcząc się psychicznie.  Rozumiem jak ktoś się odchudza, bo np, chce mieć płaski brzuch czycoś, ale rozumiem odchudzanie w sensie, odmawianie sobie bardzo kalorycznego jedzenia takie jak są np chipsy czy jakiekolwiek inne słodycze, i bardzo dużo się ruszać, ćwiczyć, biegać  regularnie czy coś w tym stylu nie głodząc się, masakra, nie wierzę. To jest straszne co można zrobić ze swoim ciałem w bardzo krótkim czasie przez głupotę, czego skutki są już poważniejsze, a powrócenie do prawidłowej wagi jest zazwyczaj bardzo trudne, w niektórych przypadkach niemożliwe. To jest już aż dziwne ile dziewczyn w młodym wieku ma zaburzenia żywnościowe i problemy ze sobą, ze swoim wyglądem, bo nie akceptują samej siebie! Mają jakiegoś swojego wzorca i myślą, że ta osoba jest idealna i dążą do tego aby też takimi być, ale nie widzą tego, że zabijają osobą którą są. I wtedy zauważa się w sobie same wady,  które chce się zmienić i nie widzi się w sobie nic pięknego, swoich zalet.  Podziwiam osoby, które nie mają szczupłej sylwetki, są grubsze i akceptują siebie! To jest wspaniałe! Mimo swoich jakiś wad akceptowanie siebie. Nie każdy może być taki sam.  Z drugiej strony, jakby każdy wyglądał tak samo to to by było dziwnie, nie? Ja też mam wady, i to gdyby nie patrzeć dość sporo.Staram się o nich nie myśleć, i maskować je swoimi zaletami! Które każdy z nas ma:) Akceptuję siebie w stu procentach i nie chcę się zmieniać, czuję się dobrze. I może mi ktoś wmawiać, że mam krzywy ryj, czy krzywe nogi? nie wiem cokolwiek, stwarzać coś a mnie i tak to nie ruszy. Wiem jaka jestem, wiem kim jestem i czuję się szczęśliwa.



POLECAM OBEJRZEĆ :)



Dawno nie napisałam tak długiej notki, albo w sumie to pierwszy raz?
Jest okazja! to 50 post.







41 komentarzy:

  1. Ja już setki razy obiecywałam sobie, że wszystkiego będę się uczyć wcześniej, żeby nie na ostatni moment. I nigdy nie wychodziło :P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam identycznie! A co do Seleny to ją lubię i w sumie często ona fajnie wygląda. Fryzura ładna, no ale niewygodna.

      Usuń
  2. Ja ważę 45 kg, ale jem, tylko przytyć nie mogę. Ja staram się być bardziej zorganizowana, ale nie zawsze wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje 50 postu :)
    a co do anoreksji.. jak dla mnie to jest straszne..

    Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie BUTY wygrać można! i to całkiem fajne ;)
    :* przepraszam za spam, ale i tak ZAPRASZAM:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia Seleny :)
    eh.. też to oglądałam.. to jest przerażające.;(

    OdpowiedzUsuń
  6. mi przyjaciółka powtarza ciągle że będę anorektyczką, a ja po prostu chcę być szczuplejsza, nie chcę być kościotrupem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi bardzo podoba się Selena, śliczne zdjęcia wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Też oglądałam ten odcinek .. masakra nie chciałabym tak skończyć :(
    http://monikakita1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie mogę się zebrać by uczyć się wlasnie 2-3 dni przed sprawdzianem.
    ona jest przepiękna! mam takie same zdanie jak Ty :)
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. anoreksja to straszliwa choroba...
    zawsze powtarzałam sobie, że będę uczyć sie wcześniej, a i tak wychodziło, że robiłam to na dzień przed egzaminami ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę się wyspać przed sprawdzianem i dobrze się czuć bo inaczej nie mogę się skupić i nic nie zrobię dobrze :C
    Selena rzeczywiście jest śliczna. Dojrzała od czasów gdy oglądałam ją jako czarodziejkę :D Mi niestety taki przedziałek nie pasuje :C
    Anoreksja to straszna choroba. Patrzą w lustro i widzą tonę tłuszczu gdy tak naprawdę to sama skóra i kości. Szczerze współczuję takim ludziom.

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam te rozmowy w toku. kilka miesięcy temu widziałam taką dziewczynę, miała z 1,80m a była tak chuda ... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze się zastanawiałam jak te dziewczyny z taka wielgachną grzywką daję radę w tym cały dzień chodzić :D Masakra co chwilę to odgarniać z twarzy albo chodzić z włosami na buzi :D
    Sama nie wiem jak można doprowadzić się do takiego stanu ale jak chwilę się zastanowić to takie komentarze innych nieźle dają w kość może właśnie dlatego dziewczyny tak strasznie odchudzają choć jest też wiele innych powodów... Nikomu takiego czegoś nie życzę ciężko się z tego podnieść ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa ... anoreksja. Nie chcę słyszeć o tej chorobie, to jest choroba w dużej mierze psychiczna, nie fizyczna.
    Selena jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. anoreksja dla mnie to coś okropnego. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. anoreksja jest straszna ...

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też nie lubię jak dziewczyny mają grzywki 'z potylicy' i do tego tonę lakieru na nich żeby im się czasem nie zepsuła, i co często temu towarzyszy chodzą z przekrzywioną głową (w zależności na którą stronę mają grzywkę haha). Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy blog obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnego bloga masz ;)

    Obs i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Anoreksja to jedna z najgorszych chorób :(
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam bardzo podobnie z tym niezorganizowaniem masakra:(
    Widziałam ten filmik, rozkleiłam się już na samym początku.

    OdpowiedzUsuń
  22. tez chcialabym byc bardziej zorganizowana :D a co do anoreksji to okropne.
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anoreksja to okropna rzecz.
    Pięknie tu Selena wyszła *.*
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny filmik, prawie się rozpłakałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog , zapraszam do mnie
    http://bestfrendslmmk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz superowsiego bloga! też chciałabym żeby mój tak wyglądał. jaki to szablon? jest świetny! a nagłówek? cudowny! po prostu cu-dow-ny! Obserwowanie za obserwowanie? kiedy już to zrobisz napisz mi w komentarzu , a zrobię to samo :P kocham selenę
    blogagniesii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wyobrażam sobie jeść dziennie miseczki słoneczniku. masakra. anoreksja jest czymś okropnym, naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  28. Selena Gomez has a great fashion sense! Lovely video. God bless him.

    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    I would really love for you to enter this. There are only 4 more days to enter:

    Be featured on Stylishly In Love: If you would like a chance to be featured on my fashion blog, then email me (stylishlyinlove@gmail.com) a picture of your go-to outfit for Valentine's Day. In honor of Valentine's day I will be featuring 14 bloggers. Make sure to email me by February 11th.
    Thank you.

    OdpowiedzUsuń
  29. dobrze, że wkelilas tu link do filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. SUPER BLOG

    Świetne wpisy i ogólnie FAJNIE :D

    Oczywiście obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne ma włosy:>
    Zapraszam do Sb.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zorganizowanie to podstawa. Tez muszę się tego nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne zdjęcia, ale za nią nie przepadam :DD

    OdpowiedzUsuń