niedziela, 3 lutego 2013

roczek Maji :)




1 lutego Maja (moja bratanica) miała roczek :) A dzień później przyjechali do niej goście, na urodzinki. Strasznie szybko ten czas leci, pamiętam jak niedawno była taka malutka... ha ha (nie dodam więcej zdjęć, bo nie wiem czy osoby znajdujące się na tych zdjęciach chciałyby się tu znaleźć)  Tak więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :* 



Tort! pięknie wyglądał, i był bardzo dobry :)


Maja z koleżanką (Nicol) :*



Tak więc weekend zbliża się do końca wielkimi krokami. Czas na to aby zerknąć na plan i przygotować się na jutrzejsze lekcje... Na szczęście jutro tylko sprawdzian z biologii i kartkówka ze znajomości lektury, której oczywiście nie przeczytałam, więc teraz na szybko będę szukała po internecie jakiegoś dobrego i  szczegółowego streszczenia! A wy jak spędziliście weekend?

24 komentarze:

  1. pozdro dla 1 zdjęcia i pana w niebieskich spodniach xdd

    Śliczny tort miała ta mała :) Fajnie, że impreza się udała ^ ^
    Świetne zdjęcia :)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten "pan w niebieskich spodniach" TO MAJA!

      Usuń
  2. Jaka śliczna <3 Lenuchowałam cały weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna ;) Świetny tort!

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny tort *.* Śliczną masz bratanice ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym w całości ten tort *.*
    małe dzieci są takie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka slodka bratanica :). I 100 lat dla niej :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ale urocza;)!
    a torcik też wygląda przepysznie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tort wygląda znakomicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki piekny tort..! i wszystkiego najlepszegoo..! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jakie malenstwo! Tort wyglada smakowicie. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  11. ten tort - świetny! Aż szkoda go jeść:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, pierwszy raz widze tak uroczy torcik :o*_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tort ! :O *-*
    Zapraszam do Sb. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny ten tort
    dziękuję za odwiedziny
    zapraszam na candy, banerek u mnie z boku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post. Jestem u Ciebie po raz pierwszy i podoba mi się tu. Miło się czyta. Jeśli będzie więcej takich postów jak ten, na pewno zaobserwuje :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili : www.stylowa-sophy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wpis! już z tydzień nie zaglądałam na inne blogi poza swoim.. mam straszna nawałnicę w szkole... od poniedziałku już mam ferie więc się poprawie ;D
    będę wchodzić na twojego nowo poznanego bloga... jest świetny
    najbardizej to przyciąga w nim kolorystyka :) xppp



    a jeśli chcesz wygrać moja ulubioną książke to wystarczy dodac komentarz na moim blogu. Wpadnij a wszystkiego się dowiesz- DEMORDIE.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny tort ^^ a jaki musiał być pyszny ;>

    OdpowiedzUsuń