sobota, 16 lutego 2013

Saturday & Horse!




Sobota! mimo, że nigdzie nie byłam to dzień zaliczam do udanych! W końcu odpoczęłam trochę:) Na chwilę wyszłam tylko przed dom do konia, zdjęcia poniżej, cudowny jest! Piszę właśnie z Nikolą, która pojechała z rodziną na weekend w góry do Zakopanego, z tego co pisze mogę wywnioskować, że świetnie się bawi :) W sumie też bym się wybrała do gór! Panuje tam niesamowita atmosfera, nie wiem jak wy ale ja uwielbiam Górali jak śpiewają, mają niesamowity głos :)





Pisałam niedawno o konkursie, w którym wygrałam czapkę!
Przyszła 14 lutego rano! Świetna :)






33 komentarze:

  1. zrób jakiś tag :)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka ! <3
    super ! szukam coś w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia a czapka mm.. ! Hmm... może post z jakimiś przepisem na ciastka albo jakiś tag ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. boję się koni :'c
    boska czapa! ^^
    no troche sie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja dawno nie jeździłam na koniu! Śliczna jesteś, fajny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. siedze na koniu ? hahaha <3
    Świetnie jest świetnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i strasznie podoba mi się twoja grzywka. Jesteś najśliczniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przecudowne. Ech ! Pamiętam jak sama jeździłam na koniach. Niestety to było dawno temu. Podoba mi się Twoja czapka. Jeśli chodzi o pomysły to może jakiś tag typu ,,moje sekrety" itd. Może pokażesz jakieś zestawienia ciuchów ? Recenzje książki czy kosmetyków :-)) Wierzę, że coś wymyślisz :**
    Zapraszam na sobotniego posta :3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna czapa, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. you look so lovely ! and the horse is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Aż pozazdrościć ci tej twojej pięknej urody <3 Śliczna jesteś :D Fajna czapeczka :D Gratulacje !:)) Jeśli chodzi o pomysły to może... Jeśli lubisz konie, może zrobiłabyś coś w stylu pamiętnika ? Bo jestem ciekawa jak wam idą dalsze relacje z konikiem itp.:)) Obserwuję, pozdrawiam, zachęcam do obserwacji bloga. :*

    http://pictures-of-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam głosy górali, mogą oczarować :)
    Czapka nie w moim stylu, chociaż ciekawie połączona może wglądać fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny konik :)
    bardzo ładna czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na pierwszy, jedyny w swoim rodzaju obóz dla bloggerów w lipcu na Riwierze Adriatyckiej, nie wiesz gdzie jechać na wakacje? dołącz do nas :))
    Kliknij tu = Obóz w Cesenatico:)
    Zapraszam też do wydarzenia nawet jako niezdecydowaną i zapraszania znajomych lub innych blogerek, może pojedziecie razem :))
    Wydarzenie na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Ty pięknie wyglądasz na tym koniu! <3
    Czapka świetna, musiała to być miła niespodzianka walentynkowa :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny koń i gratuluję wygranej <3

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna czapka;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna czapka i swietne zdjecia..! :)
    co do prac, to chetnie pomoge, tylko napisz troszeczke wszesniej..:D
    a slownik, ktory sama czesto uzywam to depl.pl jest swietny, obszerne slownictwo i co wazne artikele tez sa podane, takze warto uzywac..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) Super zdjęcia :) No jak bym mogła pominąć - boski koń :)
    Gratuluję wygrania czapki :) Jest bardzo fajna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj nie tylko ty uwielbiasz górali :D
    Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia, boska czapka!
    może zrób posta o tym co masz w swojej kosmetyczce?

    OdpowiedzUsuń
  23. suuper zdjęcia i naprawdę fajna czapka, gratuluję wygranej :3
    Obserwuję cię i mam wielką nadzieję że nie obrazisz się jeśli poproszę cie oto samo, z góry dziękuję: okularnicaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapitalna czapka ! <3
    Gratuluję wygranej ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. <3333
    mam nadzieję, że czapka dobrze się nosi ; p

    OdpowiedzUsuń
  26. ta czapka jest świetna...oczami wyobraźni już widzę ją u siebie na głowie;) Wiesz może jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń