niedziela, 10 lutego 2013

wiersz, projekt..




Jest wspaniale! Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam tak dobry humor! W sumie nawet nie wiem co dokładnie spowodowało u mnie, że tak dobrze się czuję, ale niech to nie mija.. Zaraz biorę się do nauki wiersza na jutro na polski, mogliśmy sobie wybrać, jeden z kilku więc wybrałam od Jana Kochanowskiego Pieśń IX. Każdy ją z was raczej zna... zaczyna się tak: " Nie porzucaj nadzieje, jakoć sie kolwiek dzieje, bo nie już słońce ostatnie zachodzi, a po złej chwili piękny dzień przychodzi...."



A wczoraj zaraz po lekcji gitary, pojechałam do Karoliny i razem z Nikolą robiłyśmy projekt. Miałyśmy zareklamować II Rzeczpospolitą, tak aby ten kto czytał tą ulotkę, chciał się przenieść do tamtych czasów. W sumie ja nie wiem czy bym chciałam, z jednej strony tak a z drugiej nie. W sumie fajnie było to, że tam każdy był na równo! że każdy miał pracę, a jeśli nie to państwo mu jej szukało. I wszędzie panował ład i porządek, szanowano władzę itp.  Czego np teraz nie ma... I tak podsumowując to jestem z nas dumna! Robiłyśmy ten projekt parę godzin, ale opłacało się bo efekty są wspaniałe. Fajnie nam to wyszło i jestem zadowolona. Miejmy nadzieję, że dostaniemy z tego dobrą ocenę.. 



No i na koniec dodaję zdjęcie na którym jestem z Nikolą i Karoliną, to chyba jedyne zdjęcie co mamy i wyszłyśmy w miarę normalnie (pomijając, że mamy kominy na głowach), ha ha kocham je:* A przez cały czas jak robiłyśmy projekt towarzyszyła nam ta piosenka!  Feel this moment!



19 komentarzy:

  1. To powodzenia z wierszem. Jesteś prześliczna <3
    Masz na sobie sweterek ze wzorem galaxy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka ♥
    mmmmmmm Alko jakie zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie jesteście śliczne ;)
    Spodobała mi sie piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz zajebistą bluzę/sweter, o ja *.* cytat z wiersza bardzo fajny, powodzenia w nauce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądacie ;)
    Moja ulubiona piosenka <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, pierwsze 2 zdjęcia są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze uwielbiałam robić takie projekty z przyjaciółkami;))
    Fajne to zdjęcie razem macie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie świetne nakrycia glowy:D
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jakie ładnee.... 2 od prawej najlepszeeeeeeeeeee!
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń