wtorek, 26 lutego 2013

WOŁCZYN Kraków!




Od piątku do niedzieli byłam na Wołczynie w Krakowie! nie zastanawiałam się długo czy jechać, czy nie jechać! Odpowiedź była prosta, wiedziałam, że gdybym tam nie pojechała strasznie bym żałowała! Co to jest Wołczyn? chcesz się dowiedzieć? zapraszam tutaj:


Byłam już tam piąty raz! Za każdym razem mi sie podobała, ale ten wyjazd był dla mnie taki inny niż poprzednie.... Te spotkania są wyjątkowe, i zawsze wiele zmieniają i wnoszą w moje życie! Już nie mogę się doczekać następnego takiego wyjazdu :) A teraz kilka zdjęć!




z Nikolą :)







Leopold Twardowski!
Wspaniały! Posłuchajcie sobie :)








Robią zdjęcia, a to co tam, zrobiłyśmy z Nikolą
normalne miny, haha




A tak ogólnie co u mnie? Nie jest najgorzej! Jakoś daję radę, w szkole jest dobrze, strasznie podniosła mnie na duchu 4 z kartkówki z fizyki, nie spodziewałam się. Oby tak dalej!  Ogólnie dzisiejszy dzień był bardzo dobry! Mimo tego, że zgubiłam żeton do szatni, i nie miałam jak potem odebrać swoich ciuchów, ale na szczęście jakoś się udało! A po szkole pojechałam z mamą na zakupy i gofry! Mam wspaniały humor! Mimo tego, że czasami jest trudno i ciężko i no nadzwyczajnie nie daje sobie rady, to kurde muszę się nie użalać nad sobą, bo zawsze dawałam radę, wiec teraz  też dam!

13 komentarzy:

  1. też bym się wybrała na taki wyjazd, fajny sposób na integrację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, zwłaszcza z Bogiem.
      podoba mi się, że tak otwarcie mówisz o swojej wierze, niektórzy ludzie, zwłaszcza młodzi, unikają jakoś tego tematu, jakby wstydzili się swojej wiary i Boga... cieszę się, że są jeszcze takie osoby jak Ty! :)

      Usuń
  2. No no świetna relacja z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnie zdjęcie pozytywne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę fajny blog ;) dzięki za odwiedzinki i oczywście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczescie pod koniec tygodnia bylo lepiej i chociaz chwilke czasu mialam dla siebie..:) kiedy nowy post..?! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. http://gentlewomanandgentleman.blogspot.com/ nowy blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pojechałabym na taki wyjazd, zawsze to jakaś integracja z nowymi ludźmi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na rozdanie ! ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń