niedziela, 10 marca 2013

100 obserwatorów & liebster blog award




Hej, na początku jak w tytule postu chciałabym podziękować wam wszystkim za obserwację! Jest was już ponad 1OO! Strasznie dziękuję :) Zakładając tego bloga (w sumie Dominika mi założyła) no ale w nie ważne.. Gdy zaczynałam pisać tutaj na blogu nie sądziłam, że tak to będzie wyglądać. Na początku prowadziłam go zupełnie inaczej.. Zobaczcie sobie moje pierwsze posty! Dodawałam pełno moich zdjęć z "sesji" i pisałam zaledwie jedno czy dwa krótkie zdania... Potem  z czasem czytając inne blogi, wasze blogi zmieniłam trochę styl pisania.  Gdy tak czytam te stare posty, aż mi się chce trochę śmiać z samej siebie ha ha ha Ale tak jest chyba zawsze :) Po blogu właśnie widać jak się zmieniam. Przynajmniej ja to widzę.


Zdjęcie z wakacji, tego roku. Jakoś końcem czerwca, robione mniej więcej
wtedy gdy założyłam bloga! Zmieniłam się, zdecydowanie.





Teraz przejdę do drugiej części postu, a mianowicie  liebster blog award.
Nominowana osoba do TAG-u odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która ją
nominowała, bardzo dziękuję well-dressed-women :)
Następnie wymyślamy własny zestaw pytań i nominujemy 11 osób.


1. Ulubiona część garderoby?
Zdecydowanie koszule :)


2. Jakie blogi Cię inspirują ? Podaj linki.
nie nazwałabym tego, że mnie inspirują.. Po prostu wchodzę na nie dość często,
bo podoba mi się styl pisania, treść i osobowość tych osób. Już kiedyś podawałam,
nadal są to takie blogi jak:
Dominiki - http://fashionlollies.blogspot.com/
Lucy - http://lucy-luucy.blogspot.com/
i od niedawna również:
DEYNN - http://deynn.blogspot.com/


3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie?

Ta piosenka give me love chyba nigdy mi się nie znudzi! :)

Feel this moment, remix!

usłyszałam ją całkiem nie dawno i wpadła mi w ucho, jak to
się mówi :)


4. Ulubiony sklep odzieżowy?
Nie mam ulubionego, ale jak już mam wybierać to niech będzie house, albo cropp.

5. Jaki film ostatnio widziałaś?
Ostatnio nie mam czasów na oglądanie filmów, nawet nie pamiętam.

6. Jakie jest Twoje ulubione radio?
Nie słucham radia! ha ha Znaczy się, no może słucham, np w drodze do szkoły,
czy jakoś tak w między czasie, ale żeby ulubione? to nie mam :)

7. Jakie kolory outfitów najbardziej preferujesz?
Lubię różne połączenie kolorów :)

8. Pomaga Ci ktoś w tworzeniu nowych zestawów, które umieszczasz na swoim blogu?
Was ist das? hahaahhaha nie udzielę odpowiedzi na to pytanie, bo nie wstawiam na bloga
żadnych zestawów.

9. Kto najczęściej robi Ci zdjęcia ?
Strasznie dawno nie byłam na żadnych zdjęciach. Mam nadzieję, że w najbliższej
przyszłości się wybiorę. Zazwyczaj robi mi Agnieszka :)


10. Czy brałaś już udział w jakimś spotkaniu,dotyczącym mody?
Nie, nie brałam, ale szczerze powiem, że gdybym miała okazję to poszła bym :)

11. Jakim aparatem robisz zdjęcia?
zdjęcia które tutaj umieszczam na blogu nie są robione moim aparatem.


 No i to by było na tyle. Postanowiłam, że do niektórych odpowiedzi dołączę również
zdjęcia, tak jakoś, taki mój wymysł.
Ja nominuję:

1. rogalek19.blogspot.com
2. joeced.blogspot.com/
3. eustazja.blogspot.com/
4. badratt.blogspot.com/
5. darhh.blogspot.com/
6.  www.hollyshiit.blogspot.com/
7. myotherworldagata.blogspot.com
8. stylowa-sophy.blogspot.com/
9. willbefineee.blogspot.com/

Pytania:
1. Co bądź kto zainspirowało/zainspirował Cię do założenia i prowadzenia bloga?
2. Jak długo prowadzisz bloga i w jakim odstępie czasowym publikujesz posty?
2. Jakie blogi najczęściej czytasz, i jaka tematyka Cię interesuje?
4. Skąd wzięła się Twoja nazwa bloga?
5. Opisz swój styl ubierania, czy chciałabyś coś zmienić?
6. Jakie są twoje największe słabości?
7. Czym się interesujesz i jak spędzasz swój wolny czas?
8.  Jakie masz plany na przyszłość?
9. Jaką rolę w Twoim życiu pełnią przyjaciele?
10. Jaka jest najlepsza rada dotycząca blogowania jaką słyszałaś?
11. Pochwal się swoimi planami wakacyjnymi!


miłej zabawy, ENJOY!! ♥♥♥

14 komentarzy:

  1. gratuluję obserwatorów :)
    świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, strasznie sie zmienilas..:)
    dziekuje za nominacje, na pewno odpowiem w nastepnym poscie..:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu obserwatorów, a ja dołączam jako kolejna :)

    Ciekawe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jesteś ;3
    no i widać sporą różnice patrząc na pierwsze posty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie posty ;) można się wiele dowiedzieć o blogerce ;)
    Jesteś śliczna! Zdjęcie z wakacji słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje obserwatorów. Koszula świetna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj odpowiedzialam na tag i jeszcze raz dziekuje za nominacje..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje obsr. ;)
    ja tez dolaczam :)
    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje;]
    koszula ♥
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń