sobota, 9 marca 2013

dzień kobiet - teatr!




Wczoraj 8 marca, pojechałam do Zabrza, do teatru na TARZANA! Byłam już w teatrze na Romeo i Juli czy Balladynie i szczerze powiem, że nie podobało mi się. Myślałam, że te tarzan, też taki będzie, ale było całkiem inaczej niż sobie wyobrażałam!  Nie sądziłam, że tak mi się to spodoba! na prawdę warto było pojechać :) Jeśli ktoś ma możliwości pojechania i obejrzenia tego, to na prawdę polecam! podobało mi się wszystko, dosłownie wszystko!


zdjęcia - google grafika.




A teraz dodam kilka moich zdjęć :)






A po powrocie wstąpiłam jeszcze szybko do Galerii, bo miałam godzinę czasu przed lekcją chóru i kupiłam mamie mały prezencik :) A kwiaciarnie były przepełnione mężczyznami, haha :) A wy dostałyście coś na dzień kobiet




32 komentarze:

  1. fjne fotki ;)
    Super blog ! <333
    zapraszam do Nas do komentowania nowo dodanego posta ;)

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale ja nigdy nie byłam w teatrze... :)
    Mam nadzieję, że drastycznie nie obetniesz włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj to dobrze, bo już się wystraszyłam :D

      Usuń
  3. ja dostałam slodycze, ponieważ moj chłopak wie że to mnie bardziej zadowoli niż kwiatek :D
    Chętnie zobaczę Cie w nowym kolorku ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obcinaj włosów! Podejrzewam, ze fajnie się na to patrzyło :).
    Obserwuję, bo strasznie mi się tutaj spodobało i będę zaglądać codziennie! Mogę liczyć na to samo z Twojej strony? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezbyty lubię teatr, ale czasami fajnie jest się tak wybrać. :)
    dziękuję, a napis robiony w PhotoFiltre Studio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez niedługo jadę z szkołą do teatru, ale jeszcze nam tytułu przedstawienia nie podali .;)
    Jakies tam były prezenciki na dzień kobiet.! Były kwiatki i słodkosci. <3 <3 <3 <3
    Pozdrawiam i obserwuję i liczę na rewanzyk.! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka kolejka do kwiaciarni, fajny widok;p
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do TAG - Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zastanawiałam, czy by na to nie pojechać:P
    osewrujemy? ja juz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam rózę ♥
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię teatr, tylko brak czasu na to zeby uczestniczyc w spektaklach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dawno nie byłam w teatrze :O
    Nie obcinaj ! :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie obcinaj włosów :)
    Ps. fajny blog, moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNIE !

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie dostały róże a u nas w szkole dziewczyny z 1 majtki xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na dzień kobiet dostalam od chlopakow z klasy kubek slodyczy i ogolnie slodycze ;]
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dostałam 3 tulipany! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To czekam na zdjęcie rudawych włosków :*
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na pokazanie twoich nowych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to czekamy na nowy kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wczoraj sobie zrobiłam ombre. Niestety zamiast blondu wyszedł mi rudy. ;o

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć. Widzę, że masz fajnego bloga, będę go częściej odwiedzać, a więc dołączam się do osób obserwowanych, przy okazji polecam Ci mojego bloga - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/ a i pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  24. oo, jak ja dawno nie byłam w teatrze... pojechałabym w sumie sobie na coś fajnego ;)
    haha, jaka kolejka w tej kwiaciarni! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj też bym chciała jechać , niestety zbytnio nie mam mozliwości :(
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    Wpadniesz? Zaobserwujesz? Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń