sobota, 30 marca 2013

Easter / Wielkanoc




W te piękne święta, gdy Pan Zmartwychwstanie
życzę Tobie smacznych jajek na śniadanie, żółtego
kurczaczka, białego zająca i aby te święta
trwały bez końca!





Hej, dzisiaj jak co roku poszłam około godziny 13 do Kościoła z koszyczkiem.. Święcić pokarmy chodzę od zawsze, odkąd tylko pamiętam...  Zaczęłam chodzić już gdy skończyłam dwa latka. Znalazłam nawet zdjęcie w jakimś starym albumie. Minę mam jakoś mało zadowoloną :p





 W  tym roku mój koszyczek wyglądał tak:



A moja mam jak co roku robi takie cudeńka na jajka! Strasznie mi się to podoba!
Bardziej niż jakieś sztuczne nalepki, które można kupić w sklepie...






U mnie już wszystko posprzątane (w sumie ja praktycznie nie zrobiłam nic;o) i ładnie pachnie, bo mama piecze ciasta świąteczne i robi jakiś inne potrawy. Czuję święta, dopiero teraz.... A u was jak przygotowania? Chodzicie też z koszyczkiem co roku? Tak jeszcze dodam, że strasznie się cieszę, że nie ma już śniegu! Przynajmniej u mnie nie wiem jak u was, hehe :)

21 komentarzy:

  1. Weeesołyyych !!:)
    Piękny koszyczek :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne zdjątko ;-)
    wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych! ;) Jeju ile smacznych rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt :) Również wysprzątane mam :D
    Zapraszam na sobotni wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma u ciebie śniegu? To ja ci bardzo zazdroszczę bo u mnie jest i to dość dużo, ale nie jest chociaż lepsza pogoda niż wczoraj :)
    Ja od wczoraj piekę z mamą ciasta i sprzątam ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. ille jajeczek, tak kolorowo :p
    wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny koszyczek :> A te pisanki naprawdę robią wrażenie! ♥
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chodzę z koszyczkiem co roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te jajeczka, wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna dzidzia z Ciebie byla ^^
    Czekoladowe jajka *.*
    Pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaka słodka ;3
    zapraszam do siebie, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog . Zapraszam do mnie do wygrania desing bloga ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wesołych ;*
    Twoja mama robi świetne te cudenka na jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowne ubranka na jajka *,*
    Wesołych Świąt ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia...
    pycha dużo tych jajeczek:)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jaką modną kurtkę miałaś. ;D hehehe

    OdpowiedzUsuń