sobota, 2 marca 2013

Hello March!




W końcu marzec! Już te przygnębiające, zimne miesiące minęły! Od rana dziś świeci słońce! Taka pogoda aż poprawia humor! Już chciałabym  schować na dół szafy grube swetry, i płaszcze i zacząć chodzić w lżejszych ubraniach :)  Tak sobie ostatnio myślę i doszłam do wniosku, że już 6 miesięcy chodzimy do szkoły! jeszcze tylko marzec, kwiecień maj! Bo czerwca już nie liczę, bo on zawsze szybko mija,  oceny są wystawione i zazwyczaj są luzy! Postanowiłam, że chcę się jakoś zmobilizować i ograniczyć komputer, telewizję i więcej się uczyć! Do szkoły jak i do szkoły muzycznej,  którą w tym roku kończę i mam masę materiału do nadrobienia i muszę więcej grać na gitarze! W moim postanowieniu było tak, że przynajmniej 2 godziny dziennie, ale mi to niestety nie wyszło!  Ale od teraz chcę to wszystko zmienić, nigdy przecież nie ma za późno!




I chciałabym przypomnieć o giveaway! jeżeli ktoś chce wziąć udział w losowaniu
o koszulę, zapraszam tutaj!

http://alllko.blogspot.com/2013/02/giveaway-koszula.html


A teraz lecę poczytać wasze blogi, a potem na jakiś spacer!
Bo aż szkoda marnować taki świetny dzień w domu! :)




23 komentarze:

  1. Ja też zamierzam w tym półroczu ograniczyć telewizję i komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz szczęście u mnie jeszcze nie widać słońca ale śniegu co raz mniej :D Te 6 miesięcy do wakacji to nie jest za dużo, bo ten czas bardzo szybko leci. Także chcę się teraz jakoś zmobilizować i więcej uczyć, bo potem może być za późno!
    Śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna grzywka ♥

    Bardzo proszę o głosy:
    http://zapytaj.onet.pl/konkurs/misjazapytaj/bcf56b2cfab4b05080c40b44ef5cf1dcc930992a
    To bardzo ważne. Z góry dziękuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę w to, że będziesz wytrwała jeśli chodzi o grę na gitarze. Sama też chcę by było słonecznie i ciepło. Mam dość elektryzujących się włosów od noszenia swetrów :D

    Zapraszam na sobotni post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz świetne włosy;)
    mogłabym prosić o kliknięcie w banner Sheinside na moim blogu? z góry bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę doczekać się momentu , kiedy będzie się wychodzić z domu bez kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym uczyć się grać na gitarze :)
    Ładne zdjęcie ;d
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcie ! :)
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałaś na moim blogu, że mogłabyś spróbować zrobić mi nagłówek. :)
    Jeśli nadal jest to aktualne to pisz na gg - 44271562 :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcie *__*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam sluchac jak ktos gra na gitarze, moze nagrasz jakis filmik w ktorym bys pokazala swoje zdolnosci..? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku wyjątkowo nie chcę końca roku szkolnego. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też postanowiłam się uczyć :)
    Śliczna grzywka *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to jeszcze duuużo chodzenia do szkoły xd

    OdpowiedzUsuń
  15. grzywka *.*
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne ;*
    www.oliwiaa-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale jesteś ładna :)) Bardzo fajny blog. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty!
    Zapraszam też do mnie http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! :D Też lubie Podlińskiego xd
    A tak apropo, to tam samo pare dni temu myślałem o tym, że już zostało mniej nież więcej do wakacji *-*
    Ja nei daje rady się uczyć..
    A ZDJECIE ŚWIETNE :D
    Pozdrawiam
    Zapraszam do polubienia fanpagu:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna grzywka:) Również gram na gitarze, ale do szkoły muzycznej nie chodzę, jestem tzw. samoukiem. Obserwuję. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń