sobota, 23 marca 2013

Lalka & pokój



Hej, znów przez dłuższy czas się nie odzywałam. Ale tak strasznie trudno jest zorganizować trochę wolnego czasu w tym wszystkim co się teraz dzieje. Ale mam nadzieję, że szybko to się zmieni. W czwartek w szkole organizowana była Lalka, z okazji pierwszego dnia wiosny. Właściwie nadal nie wiem dlaczego tak to się nazywa, no ale w sumie  nie obchodzi mnie to, haha. Było to organizowane tylko dla pierwszych klas. Każda klasa miała się przebrać za coś. My mieliśmy pokolenie zespołu weekend! Ale jedna osoba miała przebrać się na coś co prezentowało by kierunek na którym się jest. Mój kierunek to  technik organizacji reklamy. Tą osobą która się przebierała byłam między innymi ja! Przebrałam się z reklamę! Dzięki pomocy kolegi Pawła i pana konserwatora byłam w pudle. HAHA. Miałam takie wielkie płaskie pudło do którego weszłam i miałam tylko wycięte otwory na ręce, nogi i głowę i tak w tym chodziłam. Całe pudło było poprzyklejane reklamami, także  nie wyglądało to najgorzej, ale pomysł genialny! Konkurencje były no dziwne, nie oszukujmy  się, haha. np ubijanie jajek, wyciśnięcie soku z cytryny i wypicie tego, bieganie itp. No i pomiędzy konkurencjami różne pytanie dotyczące szkoły. Nie chwaląc się dowiem, że my jako klasa dobrze odpowiedzieliśmy na wszystkie! A właściwie nie moja klasa tylko jej część! Bo razem ze mną było nas 6! Strasznie mało, reszta wolała spędzić inaczej czas. Wiadomo dzień wagarowicza to po co iść do szkoły? Ale ja mimo to świetnie się bawiłam i cieszę się, że były dziewczyny, że można na nie liczyć :) Zdobyliśmy 2 miejsce! to i tak dobrze. Chociaż również dobrze moglibyśmy to wygrać, ale nie będę już wchodzić w szczegóły! Nie liczy się wygrana lecz dobra zabawa! Mam nadzieję, że uda mi się wykombinować jakieś zdjęcia i wtedy tutaj wstawię :)


A wy w swojej szkole mieliście organizowane
coś podobnego?
z okazji pierwszego dnia wiosny? :)





No a  plany co do dzisiejszego dnia trochę się zmieniły, znaczy się zostały przełożone na jutro. W sumie to nawet okej, cały dzisiejszy dzień postaram się wykorzystać maksymalnie! Przede wszystkim chcę ogarnąć trochę mój pokój i wynieść meble.Chcę coś zmienić. Jeszcze nie bardzo do końca wiem co, ale wiem, że muszę  coś zmienić. Już najwyższy czas :)


Tak więc zostawiam was z
jakimiś inspiracjami pokoi :)













33 komentarze:

  1. U nas z okazji pierwszego dnia wiosny każda klasa miała się przebrać za to co wylosował przewodniczący.U nas padło na klauny ;)
    Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, moja szkoła jest ograniczona... Świetne inspiracje pokojowe. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała coś pozmieniać, bo mam wieczny bałagan w pokoju. Żywa reklamo, fajnie miałaś :D U nas nic takiego nie było :C

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie było nic takiego w szkole

    OdpowiedzUsuń
  5. no co ja moge Ci poradzić,wystarczy choć trochę motywacji i trening powinien być zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te inspiracje o.O Ładniutkie zdj. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje. :)
    Ja w Dzień Wagarowicza nie poszłam do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w mojej szkole był mam talent, który jak co roku nie był wart uwagi : )
    jesteś śliczna ! : >
    ~http://schokoolade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te pokoje, białe najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas był 'Mam talent' :D
    Fajne pokoje *.*

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie tu u Ciebie;) Dużo inspiracji.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne pokoje *_* Pomysł z 2 zdjęcia mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj bardzo fajne te Twoje inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 2 miejsca! :D Fajne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pokoje :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. marzę o tym aby mój pokój wyglądał chociaż w ćwiartce jak te!
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony!♥

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w liceum nigdy nie organizowano czegoś takiego, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też nie ufałam, ale najpierw moja koleżanka zaczęła być w FM. i kosmetyki są tam dobrej jakości a perfumy świetne teraz ta firma jest bardziej znana ;) więc można spróbować i tutaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. z chęcią zamieszkałabym w jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokoiki są prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne inspiracje..! szkoda, ze moj tak nie wyglada -_- :)

    OdpowiedzUsuń
  22. KOCHAM patrzeć na takie inspiracje, ale jednocześnie dobija mnie mu pokój ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. u nas był organizowany konkurs na najsympatyczniejszą dziewczynę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. są już animacje, w poprzedniej notce, jest link :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym takie pokoje aa!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. może kiedyś i ja taki będę mieć!

    a przy okazji zapraszam na mój konkurs!
    http://visnafashion.blogspot.com/2013/03/1st-anniversary-of-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń