środa, 27 marca 2013

Przyjaciele!



Hej! dzisiaj mieliśmy w szkole dni otwarte i byłam w szkole tylko na chwilę, na informatyce na której praktycznie nic nie robiłam. I wróciłam do domu. Nie muszę dzisiaj nic robić, żadnych zadań, nauki! nic! Postanowiłam, że gdy w końcu mam więcej czasu napiszę posta o przyjaciołach, którego planowałam zrobić już  od bardzo, bardzo dawna, ale jakoś nigdy nie umiałam się do tego zabrać.



Uważam, że nie ma takiej definicji czy nie wiem tam czego co mogło by wyjaśnić znaczenie słowa "przyjaciel" To są po prostu osoby, które bardzo dobrze się znają,  nie muszą nikogo udawać będąc razem. Rozumieją się dobrze nawet bez słów! Są zawsze przy sobie nie tylko gdy wszystko jest dobrze, ale też wtedy kiedy pojawiają się na drodze jakieś problemy. Mogą na siebie liczyć, a przede wszystkim są otwarte, niczego nie ukrywają i są szczere. Dla mnie osobiście szczerość jest najważniejsza. Wolałabym żeby ktoś mi powiedział coś szczerze, nawet jakby miałoby mnie to zranić, niż idealnie koloryzować kłamstwa. To bardziej boli, zdecydowanie... Chciałabym wam napisać w kilku zdaniach o trzech osobach,  które są blisko mnie i są po prostu dla mnie bardzo ważne :)



KAROLINA
Poznałam ją we wrześniu tego roku. W nowej szkole którą zaczęłam. Jest dla mnie bardzo ważną osobą. Ma wspaniały charakter! zawsze jest uśmiechnięta, i ma niesamowite pomysły. Wspaniale czuję się w jej towarzystwie. Uwielbiam ją za to,  że zawsze maksymalnie poprawia mi humor! że już niejednokrotnie udowodniła mi, że mogę na nią liczyć. I nie zależnie co się dzieje zawsze mi pomaga, i służy dobrymi  radami! Uwielbiam w niej to, że jest taka prawdziwa i naturalna i po prostu jest sobą! Cieszę się, że ją poznałam! Po prostu rozumiem ją i czuję się przy niej tak na luzie. Znamy się ponad pół roku, a czuję się jakbyśmy się znały już przynajmniej z kilka lat. Czasem przeraża mnie nasze "poczucie humoru" :)





MAŁGORZATA

z tym "pączkiem" znam się od czwartej klasy podstawówki, jakoś tak czwartej piątej, ale już w trzeciej klasie do niej zagadywałam, haha. powiem wam, że Gośka jest mądra i ma wielki mózg! Niejednokrotnie pomagała mi w każdej sytuacji, w nauce w szkole i nie tylko. Wspaniale spędza się z nią czas i zawsze jest wesoło. Kiedy wspominam co razem  przeszłyśmy aż łza się w oku kręci! Wycieczki szkolne, góry, "wycieczki do biedronki" nocki, tzw. wieczorki filmowe i wiele innych. Jest przede wszystkim sobą i to jest najpiękniejsze w niej. Strasznie dużo zrobiła w moim życiu, zmieniła je na dobre, i za to jej przede wszystkim dziękuję!




KINGA
z Kingą znam się od przedszkola. Strasznie dużo razem przeszłyśmy, i wiem że zawsze mogę na nią liczyć! Fajnie jest mieć takiego kogoś! Dzwonię do niej, że nie mam humoru, potrzebuję rozmowy i nie mija minuta i już się z nią widzę. Wiem, że cokolwiek by się działo zawsze będziemy miały kontakt! i Kinga jest już dla mnie jak siostra, znamy się od dziecka i nic tego już nie zmieni. Wkurza mnie czasem niesamowicie i mam ochotę nakopać jej do dupy! ale cóż! pięknie cały czas nie może też być! haha Uwielbiam ją za to, że ma szalone pomysły i jest mega odważna! ale też oczywiście jest rozsądną osobą! 




27 komentarzy:

  1. Na nic bym nie zamieniła moich przyjaciół <3
    Śliczne dziewczyna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje przyjaciółki są prześliczne! *_*
    Dobrze jest mieć takie osoby z którymi zawsze możesz się dogadać i na nie liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję Ci bardzo za miłe slowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla takich osób zdecydowanie warto żyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :)

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie opisalas kim jest prawdziwy przyjaciel..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie świetne zdjęcia*.*
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjaźń to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetna notka *,*
    Z przyjaciółmi przez życie ;d

    Zapraszam do Sb <3
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Super notka, ładne masz przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post Ala! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super post! aż żałuję, że ja nie mam przyjaciółki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaciele ♥ Co ja bez nich bym zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę, że masz kilka przyjaciółek :) ja na "bliskich osobach" się przejechałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam jedną przyjaciółkę i cieszę się, że jest tylko jedna w sumie ;)
    zapraszam do siebie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do LIEBSTER AWARD więcej informacji na moim blogu ;)
    mm-adi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)
    Fajnie mieć takie przyjaciółki, zazdroszczę :)

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ta Karolina jest ładna♥
    Też mam trzy przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam cię do Liebster Blog Award:) Szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta Karolina, ma piękne zdjęcie ♥ Fajny pomysl na post ;3

    OdpowiedzUsuń