środa, 13 marca 2013

sad



Hej, miałam w planie zrobić takiego ciekawego posta, ale nie potrafię zebrać tego wszystkiego i cokolwiek tutaj napisać, wszystko przez to co przez ostatnie dni się dzieje.  Nie jest za ciekawie, czuję się beznadziejnie i żałuję bardzo, że na pewne sprawy byłam ślepa. Przykre jest to jak człowiek może iść pewną drogą myśląc, że idzie właśnie w tym  właściwym dobrym kierunku i mimo znaków, które wskazują na to, że najwyższy czas zawrócić, nie robi tego, idzie dalej nie zważając na to, jakie to przyniesie konsekwencje, raniąc przy tym innych. A potem jest już za późno. Tak podsumowując to, trzeba doceniać to co się ma, bo jeśli nie to prędzej czy później w innych okolicznościach świat zmusi nas, abyśmy docenili to co mieliśmy. Nigdy się nie poddawałam cokolwiek się działo, tak też będzie tym razem. Mimo tego, że jest cholernie źle, wiem, że na ma sensu się chować, wierzę, że wszystko sprowadzi się na właściwą drogę.




Odezwę się niedługo z czymś bardziej konkretnym.
Teraz lecę odwiedzić wasze blogi :)









12 komentarzy:

  1. Hejka. Jestem znana z nazwy Stylowa Sophy, ale ją zmieniłam i mój blog bardzo na tym ucierpiał. Nie mam komentarzy,a ni wejść ! Masz może pomysł,aby mi pomóc ?
    Z góry, bardzo, ale bardzo dziękuje !
    www.sophy-sophyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech ja często żałuję, że nie zrobiłam czegoś inaczej D:
    Zapraszam na środowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, trzeba doceniać to co się ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam problemu z docenianiem tego co mam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie zawsze doceniam to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się doceniać to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja probuje doceniac to co mam : )

    zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. "trzeba doceniaćto co się ma, bo jeśli nie to prędzej czy później w innych okolicznościach świat zmusi nas,abyśmy docenili to co mieliśmy"-piekne slowa.
    tak czasmi niestety bywa w naszym zyciu. mam nadzieje ze za jakis czas wszystko bedzie lepiej i nie bedziesz juz o tym pamietala..! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nie warto się przejmować. Postaraj się nie przywiązywać aż tak wielkiej wagi do niektorych spraw, bo one miną i za kilka miesięcy nie będziesz nawet o nich pamiętać, chociaż dzisiaj wydają się tragiczne ;* głowa do gory! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba doceniać to co się ma.
    "Szczęściem nie jest tylko to co los nam daje, ale i to czego nam nie odbiera"
    Świetny blog.
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://gentlewomanandgentleman.blogspot.com/ zapraszamy na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem co czujesz, też miałam takie momenty. To trudne, ale trzeba się pozbierać. Spróbuj się nie przejmować. Mam nadzieję ,że za niedługo będzie u ciebie lepiej. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń