wtorek, 19 marca 2013

Studying, Study, dying...





Przygotowywałam właśnie post, do którego zostałam nominowana, ale nie skończyłam go, bo odwiedziła mnie Kinga. Dodam go jutro, albo pojutrze:* Strasznie się cieszę, że do mnie przyszła, że pogadałyśmy. Najgorsze są właśnie takie sytuacje, że choćbyśmy bardzo chcieli nie mamy na nie wpływu. To boli. Nie mówię nigdy komuś, że  będzie dobrze, bo to najgorsze co można usłyszeć,ale wiem, że bez względu na to co się stanie człowiek jest na tyle silny aby walczyć o swoje życie i marzenia, najważniejsza  jest wiara w siebie. Pewne informacje w życiu mogę nas zaskoczyć.. Jedna informacja może w mgnieniu oka wywrócić nasze życie do góry nogami. Przez takie chwile, uświadamiam sobie jak ważne jest wykorzystanie życia maksymalnie, że  czasami takie istotne dla nas sprawy jak miłość czy przyjaźń mogą nagle przestać istnieć,  wiec trzeba docenić w stu procentach to, co sie ma tu, teraz, w tej chwili...



zdjęcia z dzisiejszego dnia z Karoliną ♥ teraz lecę na szybko, na ostatnią chwilę jak to ja! Przygotować się na jutro do szkoły. Materiału wiele a czasu strasznie mało. Nie wiem od czego zacząć, ale wiem, że dam radę! :)

19 komentarzy:

  1. fajne macie leginsy :P
    ja tez sie jeszcze musze teraz uczyc L(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne macie te legginsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne legginsy:) zdjęcia tez bardzo ładne^^ Obserwuję, a w wolnym czasie zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne leginsy moro :D Pozdrawiam !:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również podobają się legginsy :)
    Ja jestem chora i na razie omija mnie nauka, ale potem będę musiała gonić zaległości :(

    OdpowiedzUsuń
  6. słit focie w łazience? ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłyście leginsy?są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne legginsy ;)
    A ostatnie zdjęcie najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam spodnie w kwiatki :> jak tylko je zakładam to taka radość , wiosnaaa :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :)
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy! *___________*
    Swietny blog, oczywiscie obserwuje i liczę na rewanż. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne legginsy..! :)
    wiara w siebie to podstawa..:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http//allmylifeagnieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. legginsy piękne macie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. http://gentlewomanandgentleman.blogspot.com/ zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń