sobota, 16 marca 2013

TAG: powrót do przeszłości!




Hej, wracając dzisiaj ze szkoły muzycznej zastanawiałam się o czym zrobić post, nic jakoś nie przychodziło mi do głowy. Czytając inne blogi natknęłam się na  Tag: powrót do przeszłości.  Myślę, że jest ciekawy! i dlatego postanowiłam, że go zrobię:)



A więc cofnijmy się te 16 (prawie 17, haha) lat wstecz :)

 1. W którym roku się urodziłaś?
Dokładnie 26 września 1996 roku :)

2. Czy nasz jakieś zdjęcia z dzieciństwa, jeśli tak to pokaż.
Pewnie, że mam! i to dość sporo! Na tym zdjęciu miałam, może
z sześć lat, jeszcze miałam blond włosy :)


3. Ulubiona bajka/film z dzieciństwa.
Wszystkie bajki Disneya! Królewna Śnieżka, Kopciuszek..
Również Kubuś Puchatek, Smerfy, Miś Uszatek! Ale taką moją ulubioną to
był krecik :)

4. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz i czy zmieniły się te marzenia?
Chciałam zostać aktorką, tancerką, lekarzem, piosenkarką.... Jak każde dziecko ciągle
zmieniałam zdanie, haha Czy zmieniły się te marzenia? W pewnym sensie tak! ale z drugiej strony
dalej lubię śpiewać, chociaż nie wiążę z tym mojej przyszłości :)
Zdjęcie z przedszkola, śpiewałam i tańczyłam w "zespole" nie wiem jak to nazwać, który
nazywał się "knefliki"


5. Pokaż jakieś nagranie jak byłeś mała.
 a nie mam chyba, nie wiem...

6. Jaka była twoja ulubiona zabawka.
Misie, lalki...
Zdjęcie z 5 urodzin! Zdjęcie było zrobione zaraz po powrocie z przedszkola, gdzie
o ile dobrze pamiętam co miesiąc organizowali urodziny dla dzieci z danego miesiąca :)


7. Jakaś dziwna/ żenująca sytuacja z dzieciństwa.
Ta historia jest bardziej śmieszna niż dziwna (przynajmniej dla mnie) ale niech będzie:)
Miałam 3 albo 4 latka i byłam z rodzicami na festynie, i na scenie był organizowany konkurs.
Nie to nie był konkurs! po prostu każde dziecko mogło wejść na scenę i zaśpiewać jakąś
piosenkę! Zazwyczaj były to dzieci starsze tak od 7 wzwyż... Byłam tka tym zachwycona, że
też chciałam! Weszłam na scenę dali mi mikrofon i zaczęłam śpiewać, a że byłam bardzo
mała i nie znałam żadnych piosenek śpiewałam tak zwaną, piosenkę zmyślankę  ;p
Wyobraźcie sobie minę moich rodziców i rodziny gdy zobaczyli mnie tam na scenie, haha

8. Przeczytaj coś co napisałaś w przedszkolu (lub 1-3 kl. podstawowa)
nie odpowiem na to pytanie, uważam że jest bezsensu...

9. 3 piosenki z dzieciństwa.
Trudno mi wybrać, trzy z dzieciństwem kojarzą mi się przede wszystkim piosenki z bajek!
Ze smerfów, gumisiów, muminków!

10. ulubione przebranie na zabawę karnawałową.
W przedszkolu z tego co pamiętam byłam przebrana z biedronkę i małą syrenkę,
nawet mam gdzieś zdjęcia, ale nie umiałam ich znaleźć niestety :)
Wiem tylko, że nigdy nie byłam przebierana za księżniczkę, haha

11. Opowiedz jakaś śmieszną historie z dzieciństwa.
W punkcie 7 już opisałam:)

12. Czy masz jakieś "specjalne" rzeczy które masz do tej pory.Tego brązowego misia mam nadal! (i ogólnie większość pluszaków)
Zdjęcie zrobione było na moich urodzinach, miałam roczek:)


13. Opowiedz jakaś jakąś dziwną historie z dzieciństwa.
Haha, jak uczyłam się jeździć na rowerze! Pamiętam, że nie umiałam się nauczyć, próbowałam,
próbowałam i NIC! Już wszyscy mi kibicowali, że dam radę, i dalej nic, wkurzyłam się i skopała
rower i poszłam. A następnego dnia rano wkurzona wsiadłam na ten rower i potrafiłam, haha.

14. Opowiedz jakaś straszną historie z dzieciństwa.
 Miałam dobre dzieciństwo! Nie pamiętam nic strasznego :x

15. Jak się świat zmienił od czasu dzieciństwa.
Bardzo się zmienił! Będąc dzieckiem na wszystko zawsze się miało czas i milion pomysłów!
Wszystko było możliwe do osiągnięcia i niczego się tak nie bało :) Każdy dzień
można było stu procentowo wykorzystać i wszystko wydawało się takie proste i banalne:)
Nie wiem dlaczego jak byłam mała chciałam tak szybko dorosnąć, lepie jednak być dzieckiem :)

A na koniec macie takie moje zdjęcie z mikołajem, które bardzo lubię :)




I taguję was wszystkich! Każdy kto ma ochotę zrobić ten tag, zapraszam!
Jeżeli postanowisz go zrobić, daj mi znać, chętnie poczytam :)


41 komentarzy:

  1. ciekawy tag !:)) fajnie się go czytało :) też byłam biedronką kiedys, haha ! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog !! obserwuje i zapraszam do siebie NEW POST !!! ZAPRASZAM
    http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/military-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten tak, bardzo miło się czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka alicja kochana < 3
    tititti taki troszkę pimpeczek ; 3
    Zrobie kiedyś podobny , ale KIEDYŚ żebym se zaś zgapiarą nie byla :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! Byłaś taka słodka <33
    Alicja, jak byś mogła to zmień link jak naciska sie na moje zdj. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza :DD Ja może kieeeedyś zrobię taki tag :3
    Zapraszam na sobotni wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jesteśmy w tym samym wieku! :) Kubuś Puchatek, Smerfy i wszystkie "Disneyówki" również uwielbiam, po dziś dzień ;D
    Ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, fajne zdjęcia ;33
    Obserwuję i mam nadzieje, że zrobisz to samo ;33 ,
    Ps. Nowy post, który dotyczy LINKOWANIA. ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU ;33

    pozdrawiam.

    alleishsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka słodka byłaś *.*

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny post ;) słodka byłaś ;p ehh, lubię powspominac swoje dzieciństwo ;) ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy post,ale ty masz sliczne włosy,naturalne czy farbowane?
    zapraszam do mnie moze ci sie cos spodoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale maluszek był z Ciebie słodki! :D ja też kochałam bajki/filmy disneya :)) szczególnie śpiącą królewną i piękną i bestię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka słodziutka byłaś <3 W ogóle, piękne oczy masz :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post !
    A te zdjecia urocze !

    Zapraszam..^^

    OdpowiedzUsuń
  15. haha uwielbiam takie zdjęcia! :)
    Fajnie jest tak sobie czasem powspominać :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, jesteś strasznie fotogeniczna ;_;

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog! obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak słodka : * Śliczny Blog < 3
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo przyjemnie sie czytalo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to pierwsze zdjecie jest cudowne. po za tym byłaś przesłodka :)
    świetna notka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. to jesteś równe 4 miesiące młodsza! :D bardzo ciekawy post! ;)ale byłaś słodka!:d

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajnie mieliście w tym przedszkolu! :D słodka dziewczynka z Ciebie była ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny tag..! bardzo mi sie spodobal i chyba rowniez go zrobie..:)
    ale sie strasznie zmieilas..:) a historia ze spiewaniem mega,
    wyobrazam sobie mine twoich rodzicow..:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też bardzo lubiłam krecika! :3
    Świetne zdjęcia.

    Dodałam do obserwatorów. Rewanż? :>
    mydreamworlld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłaś taka słodka , jak byłaś mała ^^
    Jeśli chcesz , wpadnij ^^
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz śliczną cerę! :)

    OdpowiedzUsuń