wtorek, 23 kwietnia 2013

niedzielne popołudnie :)



W niedziele po południu siostra zaproponowała mi, żebym z nią i Arkiem pojechała do Pszczyny, więc dlaczego miałabym się nie zgodzić :) W Pszczynie już prawie rok nie byłam, łooo. Odkąd zaczęłam chodzić do technikum, ciągle jeżdżę w przeciwnym kierunku :) W poniedziałek dowiedziałam się jak będą wyglądać już końcowe egzaminy w szkole  muzycznej. Na to wygląda, że łatwo nie będzie. I to już jest ostatni dzwonek żeby wszystko poprzypominać sobie i powtórzyć! Dam radę, dam radę, dam dam dam dam daaaam :)



rynek :)




A na koniec mam resztę pytań od was :)


1. Masz drugie imię? Jeśli tak to jakie?
Mam, Anna :) nawet mam trzecie - Cecylia :)

2. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Sama nie wiem, na początku przeglądałam inne blogi i postanowiłam, że sama chciałabym
zacząć takiego prowadzić. I tak więc powstał mój blog za pomocą Dominiki,
na początku miała to zupełnie inaczej wyglądać, ale wyszło jak wyszło :p

3. Piosenka z którą wiąże się wiele wspomnień?
Wszystkie piosenki z bajek - to na pewno! No i "ona tańczy dla mnie"
ale dlaczego, to już pozostawię dla siebie :)

4. Ulubiona fryzura na co dzień?
rozpuszczone włosy :) Nigdy nie chodzę w spiętych. Kucykach, warkoczach,
czy kokach, po prostu źle się w nich czuję.

5. Co myślisz o wytapetowanych dziewczynach?
nic :)

6. Czy potrafiłabyś udawać kogoś innego tylko dla popularności?
Myślę, że nie. Nie zależy mi na żadnej popularności. śmieszą mnie dziewczyny, które
piszą na swoich blogach, że im smutno, że nie chcą prowadzić bloga, bo nie
są wystarczająco popularne i mają za mało obserwatorów. Ja prowadzę bloga w pewnym
sensie tez dla siebie, i nawet jeżeli miałabym jednego obserwatora to nic by to nie zmieniło,
pisałabym dalej, bo to po prostu sprawia mi przyjemność

7. Wolałabyś mieszkać tam gdzie teraz czy gdzie indziej? i dlaczego?
Tu gdzie mieszkam, na Woli jest dobrze :) Ale nie wiem jak potoczy się moje życie, co będę
robić, jaką będę miała pracę. Ale wiem, że nawet jakbym gdzieś wyjechała to i tak będę wracała :)

8. Z kogo czerpiesz inspiracje?
aktualnie moją wielką inspiracją jest Nick Vujcic.

9. Jaki styl ubiory, najbardziej Ci odpowiada i najbardziej go lubisz?
zazwyczaj trampki, dżinsy i jakieś koszulki, koszule.

10. Co masz na liście must have?
obecnie trampki, okulary przeciwsłoneczne, torba/torebka i myślę już o
sukience na zakończenie roku szkolnego :)

11. Czy lubisz robić zdjęcia zwierzętom?
W sumie tak.



27 komentarzy:

  1. ja też lubię robić zdjęcia zwierzętom ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę odpowiedzi na moje pytania ;) Bardzo ciekawe :>

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 mam tak samo,dasz radę a zdjecia sliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 9 u mnie tak samo ;)
    Ładne fotki!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też więcej chodzę w rozpuszczonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem dopiero w pierwszej, bo zmieniłam klasę rok temu... i tym samym musiałam od nowa zaczynać naukę na tym nowym profilu o reklamie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie prostuję włosów, z natury mam proste :)
    Fajnie wyglądasz. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam otwarte 2 blogi i na jednym czytałam o instagramie haha i skomentowałam u Ciebie, peszek no :P

      Usuń
  9. Ooo, w Pszczynie jest przepięknie! Byłam tam raz, ale w najbliższym czasie planuję znowu się tam wybrać. :)

    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę dasz radę daszzz ; D
    Śliczne zdjęcia ♥
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawia ! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia *_*
    nie dziwię się że chodzisz w rozpuszczonych włosach, wyglądasz w nich ślicznie *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne zdjęcia ♥

    obserwuję & zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja życzę powodzenia na egzaminach w szkole muzycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne foty :)
    paulabellami.blogspot.com
    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, że dasz radę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. A skąd jesteś, że do Pszczyny jeździsz? Bo to w sumie niedaleko mnie. ;D Ładne zdjęcia. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. SUPER.
    OBSERWUJĘ :)

    I LICZĘ NA OBSERWACJĘ NASZEGO BLOGA:)

    OdpowiedzUsuń