wtorek, 16 kwietnia 2013

no dzień dobry!




Hej! w końcu coś piszę! Ostatni post pojawił się jakoś z dwa tygodnie temu, takiej długiej przerwy to chyba jeszcze nie miałam.. Mimo to cieszę się, że niektórzy z was zaglądali tu do mnie, dzięki! Nie pisałam, bo miałam strasznie dużo rzeczy w szkole, między innymi wzięłam się do przepisywania zeszytu z audycji, z całej drugiej klasy i trzeciej! a do tego dochodził próbny egzamin w szkole muzycznej z gitary, który był w poniedziałek, wczoraj i musiałam się na niego przygotować. Jakoś poszło, zaliczyłam.Ale już postaram się pisać w miarę systematycznie :) Jutro nie idę na lekcje do szkoły! i jadę na prawie cały dzień do takiego biura! Biorę udział w projekcie "Dzień przedsiębiorczości" o którym coś więcej napiszę wam jutro :)  i też dodam odpowiedzi na wasze pytania, które zadawaliście mi pod ostatnim postem, tak więc jeszcze jak ktoś ma jakieś pytanie (na każde odpowiadam), może zadać je:



a teraz zostawiam kilka zdjęć z wczoraj, z Martą i Tomkiem, które były
robione już po egzaminach.
Proszę tylko, żebyście nie brali niektórych z nich na poważnie! haha




"nagrobkowe"



a teraz lecę poprzeglądać wasze blogi, poczytać co działo się u was
przez te ostatnie dwa tygodnie! enjoy! :)



17 komentarzy:

  1. Ojejjku, to pierwsze jest przecudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg...moja przyjaciółka bierze w tym udział :D !
    Zapraszam na wtorkowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  3. to pierwsze zdjęcie pomimo jakości i tak jest cudowne !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a jakość niestety taka zła, bo robione telefonem :)

      Usuń
  4. haha rozwaliły mnie te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :D Fajne zdjęcia :D Jaka ty śliczna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaa <3 mała, przez przypadek Cię znalazłam :) tak się ciesze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, a kim jesteś :)?

      Usuń
    2. inteligentna Beatka. zapomniałam się podpisać...
      z jatoja. oddałaś mi swój blog :) którego już nie prowadzę...

      Usuń
  7. świetne zdjęcia! :)
    jestem ciekawa co napiszesz o tym dniu przedsiębiorczości xD
    ostatnio dużo osób ma zastój na blogu..

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne i pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zdjęcia :)

    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń