czwartek, 9 maja 2013

Ostatni post.




Hej, w poniedziałek miałam pierwszą część egzaminu. Część słuchowa. Nie było dobrze, niestety. Ale nie będę wchodzić w szczegóły. Przede mną jeszcze trzy egzaminy. Jak się skończą to napiszę o nich wszystkich razem. To już taki ostatni post. Robię sobie małą! MALUTKĄ przerwę. Przyda mi się. Czuję, że jej potrzebuję. Ostatnimi czasami czuję się taka beznadziejna, że aż nie chce mi się tego bloga prowadzić, nie mam tematów ani pomysłów żeby tu cokolwiek pisać. Nie wiem chyba pierwszy raz mam coś takiego. Wrócę jakoś końcem maja, jak to wszystko się już skończy! Ale oczywiście do was będę cały czas zerkać. Mam nadzieję, że wrócę z głową pełną nowych pomysłów! I chcę zmienić całkowicie wygląd bloga i wprowadzić dużo dużo dużo zmian! ♥







"Czas pozwala nam spojrzeć na coś z innej perspektywy, inaczej, bardziej chłodno. Tak właśnie patrzę na ostatnie wydarzenia, na to co się stało. Mogłem wszystko to przemyśleć, popatrzeć o wiele wstecz, zrozumieć. Jestem szczęśliwym człowiekiem. Tak. Właśnie tak. Dziękuję Panie, że otworzyłeś  mi oczy, zachowałeś trzeźwość mojego umysłu. Dziękuję ! Przyznaję się do błędów. Każdy je popełnia. Trochę za późno czasem rozumie ale w końcu to się dzieje. Przepraszam za swe błędy. Za te popełnione rok temu, pół roku temu. Nie można zmienić biegu wydarzeń. Panie wciąż dajesz znaki. Spraw bym potrafił je odczytywać. Chcę żyć zgodnie z Tobą, zgodnie ze swoimi zasadami, które już od dawna mam. Pomóż."
- dziękuję autorowi.

17 komentarzy:

  1. fajna bluza :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju czy wszystkie Alicje są takie piękne? Ja to taki mały wyjątek,ale to nic :D Każdy potrzebuje przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dużo osób ostatnio zawiesza blogi ..

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ciekawią te egzaminy :) Technik organizacji reklamy? Ciekawy dział :) Ahh...nie ma to jak technikum :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek <3 Wracaj szybko ; )

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek, wracaj szybko! :))
    Pozdrawiam : D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear :) The photos you choose for your last post are so beautiful!!
    Need to say that your blog is a good inspiration :)
    Come to see my new post, ill delighted to know your opinion :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje, że poradziłaś sobie na egzaminach :)
    szkoda, że robisz sobie przerwę!

    OdpowiedzUsuń