niedziela, 5 maja 2013

sunny day :-)





Hej! Już niestety długi weekend majowy nam się kończy.. Ale tylko jutro idziemy do szkoły i znowu trzy dni wolnego! Będę trzymać kciuki za maturzystów, żeby im dobrze poszło :-) Wszyscy w te wolne dni wyjeżdżali gdzieś w góry, spędzali aktywnie czas, spotykali się ze znajomymi a ja? A ja siedziałam cały czas i się uczyłam! Mogłoby wydawać się to dziwne, no ale jak nic nie robiłam przez 4 lata to teraz wszystko musiałam nadrabiać. Przepisywałam zeszyty, bo w tym roku  kończę 4letnią szkołę muzyczną i już jutro mamy pierwszy "egzamin" TRZYMAJCIE za mnie kciiiiiiiiiiiiuki! i to był główny powód dlaczego mnie tutaj przez taki dłuższy czas nie było. No niestety miesiąc maj będzie bardzo ciężkim miesiącem! Przynajmniej dla mnie. Zacznie się poprawianie ocen, egzaminy....Jak to wszystko się już skończy wrócę do systematycznego pisania! :) Wczoraj odwiedziłam tylko Agnieszkę, a dzisiaj korzystając z takiej cudownej pogody poszłyśmy na spacer i zdjęcia.







Zastanawiałam się też nad zmianą wyglądu, ten obecny robiłam sama, w sumie nadal mi się podoba, ale już troszkę mi się znudził. chciałabym coś zmienić, ale niestety nie wiem jak się za to zabrać... 


26 komentarzy:

  1. Jaki fajny sweterek (?) *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety długi weekend sie skończył :(
    śliczne zdjecia,bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. szkołę muzyczną? grasz na jakimś instrumencie? :)
    Śliczne zdjęcia : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;3 Jak chcesz, mogę Ci pomóc z wyglądem bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tą bluzkę :)
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju śliczna jesteś <3 A bluza mistrzowska :* Oj znowu szkoła łe :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto do szkoły ten do szkoły ;D
    Zapraszam na niedzielny post ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdj. masz śliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ty śliczna no! :D
    trzymaj kciuki,trzymaj!przyda się bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna jesteś! :)
    A ja nawet jutro mam wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz i fajny masz sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Bluzy z Galaxy *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie widzę zdjęć



    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na nową notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś śliczna. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ;)
    +Obserwujemy?
    http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczne zdjęcia! powodzenia na egzaminie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna bluza *_* zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza super

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, koszulka Celine Paris do wygrania
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń