wtorek, 4 czerwca 2013

egzamin! God, please!




Hej, tak postanowiłam że dam znać że żyję. Dość długo mnie tutaj nie było przez te egzaminy, już prawie po wszystkich. Został mi tylko jeden, ale za to najważniejszy. Teraz w czwartek po 17, gram egzamin z instrumentu, z gitary. Strasznie się boję. Postaram się zagrać to jak najlepiej! żeby po zagraniu nie miec tego dziwnego uczucia, że zawaliłam, chcę czuć że dałam z siebie wszystko i być zadowoloną. TRZYMAJCIE ZA MNIE MOCNO KCIUKI!  i pomódlcie się za mnie, proszę. Przyda się :) A wrócę do was już niebawem! Mam trochę pomysłów, które stopniowo będę realizować:)



tak, to ja na zdjęciu. Ale mam nadal długie i "rude włosy" to tylko powiedzmy, że
"peruka" haha :)

10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :) Dasz radę !

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ci w blond perułce <3
    Trzymam kciuki
    fajnie ze wróciłaś

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :> Egzaminy -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. kompletnie cię nie poznałam xD
    powodzenia, trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kciuki trzyma każdy :3. Powodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog :) Można czerpać stąd dużo pozytywnej energii :)
    Fajny nagłówek, ogólnie cała szata bloga super :)

    Pozdrowionka, CRISTINESART.BLOGSPOT.COM <----------

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze by ci bylo w blondzie !


    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeej nie zauważyłam , że to peruka nawet ; ) ślicznie + obserwuję ;D

    http://blondecatwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz alko ! :)

    OdpowiedzUsuń