czwartek, 4 lipca 2013

plans for the holidays!!!




Cześć, dziś postanowiłam że zrobię posta o moich planach na wakacje! Więc w kilku zdaniach przedstawię wam jak mniej więcej spędzę te dwa cudowne miesiące! :)


WOŁCZYN!
Już niedługo tam pojadę! Już w tamtym roku tak byłam i niewyobrażalne było by to dla mnie gdybym i w tym roku tam nie pojechała! jadę tam na 5 dni! od 15 do 20 lipca.. Już nie mogę się doczekać! Spotkanie ma wymiar ewangelizacyjny głoszenia Dobrej Nowiny o Bogu i podejmuje tematy na styku wiary i życia. Każdego roku mamy inny temat i hasło. Uwzględniają one treści, którymi żyje Kościół. I tak z racji Roku Wiary, tegoroczne Spotkanie odbywa się pod hasłem: „Włącz wiarę”. Na Wołczynie są tzw. spotkania w grupach, gdzie można poznać wspaniałych ludzi, i otworzyć się, porozmawiać...



 wieczorami zawsze odbywają się koncerty!



Oprócz tego są konferencje, na których poruszane są różne tematy! Jest czas na zabawę, ale jest i czas na to najważniejsze na spotkanie z Bogiem! i wiele wiele innych! Klimat Wołczyna tworzą sami uczestnicy.  Nie ma ludzi gorszych, ani lepszych, są tylko ludzie ważni! Namów znajomych, koleżanki, przyjaciół i przyjedź! Spotkajmy się!


Tutaj wklejam wam zwiastun spotkania :)
a o spotkaniu więcej przeczytać możesz tutaj!




Poza tym, chcę pojechać z rodzicami nad morze, albo w góry.. Nie ważne gdzie, ważne, że razem. I chcę spędzić dużo czasu z przyjaciółmi, koleżankami... jeździć nad wodę, na rowery, na wycieczki, chcę robić wszystko na co nie mam czasu kiedy jest szkoła! Chcę mieć dużo wspomnień z tych wakacji! Żeby pod koniec nie żałować, że czegoś nie zrobiłam. I w między czasie chcę uczyć się angielskiego, jak już wspomniałam trochę o tym w poprzednim poście. To by było chyba na tyle. Nie mam jakiś konkretnych planów, jak niektórzy, zaplanowane wszystko co do dnia. Lubię robić coś, wyjeżdżać gdzieś spontanicznie! To mnie cieszy! Tak więc życzę wam udanych, słonecznych, spędzonych z bliskimi osobami, radosnych  wakacji! A na koniec zostawiam wam kilka inspiracji z popularnej już strony weheartit!







27 komentarzy:

  1. fajne inspiracje z weheartit <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :)
    caramel-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobne plany :D


    sycaaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, podziwiam za wiarę :) Ja w sumie nigdy nie wierzyłam, najpierw z przymusu, bo "tak powinnam" lub "tak muszę", a jak już trochę podrosłam to wgl. przestałam :) I w sumie nie jest mi z tym źle, jednak podziwiam innych, którzy mogą w tym wytrwać :) Fajne zdjątka, szczególnie to z napisem "Hollywood" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie pojechałabym do Wołoczyna, ale niestetty jest to od 15 lat ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną żaden dorosły nie chce jechać :(

      Usuń
  6. BEAUTIFUL PICS !

    saralookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje :D
    widzę że ten wyjazd jest bardzo ciekawy ! :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwiastun Wołczyna mnie przekonał, też bym tam chciała byc T-T"

    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne takie spotkania! I boskie inspiracje *u*!

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejechałabym się tam !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mieszkam we Wołczynie na opolskim, ale nie wiem czy to właśnie tam się wybierasz :) akurat 15 jadę do niemiec xddd
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne sobie miejsca wybrałaś :D
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, tych koncertów to Ci zazdroszczę. ;) no i ja również chciałabym w tym roku pojechać nad morze, ale chyba niestety nic z tego nie wyjdzie... :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;D udanych wakacji ;D
    zapraszam na konkurs na moim bloga, do wygrania biżuteria za 30 zł w sklepie "alefarcik" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome pics! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  16. Wołczyn musi być cudowny! ja ostatnio byłam na Jesus Camp - trzy dni pod namiotem, droga światła, wędrówka, ogniska! Cuudowne przeżycie :)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdj. zazdroszcze wyjazdu
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, fajny taki Wołczyn !:)
    I widzę, że tak jak ja nie masz wielkich planów, ale coś czuję że i tak wakacje będą świetne ! :) Baw się dobrze !:*

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy blog, na pewno będę wpadać :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepraszam, że tak długo zwlekam z tym wyglądem, ale pracuję i mam ograniczony czas. jutro postaram się wszystko nadrobić i zrobić to o co prosiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, okej rozumiem Cię :) i Dziękuję bardzo <3 :*

      Usuń
  21. Mam nadzieje ze wyjazd bedzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takze wole spontaniczne wyjazdy! Ale przepiękne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://agaa-agata.blogspot.hk/2013/05/school.html?showComment=1373448901502#c2090105790713766349

    OdpowiedzUsuń