niedziela, 21 lipca 2013

powrót! jest radość!



Hej! w sobotę późnym popołudniem wróciłam z tygodniowego wyjazdu! Byłam na Wołczynie i jestem teraz mega naładowana pozytywną energią! te spotkanie było dla mnie ogromnym przeżyciem. Muszę zebrać wszystko co się tam działo (a działo się bardzo dużo!) i zrobię takiego większego posta, albo może i dwa z takim podsumowaniem.. Ale zajmę się tym po weekendzie.. haha czyli od jutra :-) Zamówiłam sobie płytę, na której będą wszystkie zdjęcia z tego spotkania, więc jak mi dojdzie to wam coś pokażę :) A na dzień dzisiejszy mogę wrzucić tylko jakieś zdjęcia z tel. :)



To na polu namiotowym, jak już byliśmy spakowani i czekaliśmy na autobus.
Byliśmy prawie ostatnimi osobami które stamtąd wyjeżdżały :-)





To jest amfiteatr. Miejsce "do tańca i różańca" To właśnie tutaj działo się całe wołczyńskie wydarzenie..




Zdjęcie podczas Nabożeństwa..


Modlitwa wieczorna...



A tu już powrót do domu! Obok mnie po prawej Justyna :-)



No, ale o koncertach jakie tam były, konferencje, o spotkaniach w grupach itp.. napiszę jak już wspomniałam wyżej w najbliższym czasie :-) Ten tydzień jaki tam spędziłam to najlepszy czas w moim życiu! Jest radość! Na koniec napiszę wam coś co mieliśmy w naszych notatnikach, które dostaliśmy...

Mój przyjacielu... Wiesz, że zawsze Jestem przy Tobie. Spacerujemy razem po wybrzeżu Twojego życia.
Zostawiamy na piasku ślady naszych stóp. Nigdy Cię nie opuszczę. Czasem na piasku widzisz tylko jeden ślad, może myślisz wtedy, że zostałeś sam. Musisz wiedzieć, że niosę Cię wtedy na rękach, byś nie cierpiał. Zawsze możesz na mnie liczyć, kocham Cię i nigdy nie opuszczę.
- Jezus.

14 komentarzy:

  1. Fajnie, że przyjemnie spędziłaś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne słowa, których autorem jest Jezus *_*
    i właśnie tutaj widzę że przykład że wycieczki związane z wiarą i chrześcijaństwem nie są wcale nudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. www.trinnisstuff.blogspot.com UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zauważyłam nowy wygląd, jest uroczy, ale jak dla mnie mało oryginalny wśród tych wszystkich inspirowanych szablonów :) co do Wołczynu - dużo moich znajomych wybrało się na tegoroczny Wołczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za takimi imprezami, więc nie jeżdżę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Enjoyed all your photos. Looks like you had lots of fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli tylko zabawa była świetna, to super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo <3 suuuper !
    ŁĄDNE ZDJECIA ^^

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O w końcu jakiś blog w moim klimacie, cieszę się, że znalazłam kogoś takiego jak Ty :)
    Na pewno będę zaglądać częściej
    + w czółko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz ile radości sprawiło mi, że natknęłam się na Twojego bloga :)
    Opcja Obserwacji już jest dodana + Dodaje również Twojego bloga :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń