poniedziałek, 8 lipca 2013

spacer po ogrodach - Goczałkowice!



Cześć! Wczoraj rano pojechałam z mamą na rowerach do Pszczyny do brata, skąd razem z nim i Anią pojechaliśmy do Goczałkowic zwiedzić ogrody. Tzw. "ogrody kapias" Może był tam ktoś z was??



Oprócz prześlicznych ogrodów jakie tak są, jest tam również centrum ogrodnicze roślin i artykułów przemysłowych jak i kapias cafe! Jest to bardzo ogromne! Znajduje się tam ogród ciszy, ogród angielski, ogród romantyczny, ogród japoński, ogród wiejski i pewnie jeszcze jakieś, tylko nazwy wypadły mi z głowy :) Ja należę do osób, które nie przepadają za fotografowaniem ogrodów, kwiatów itp.. albo po prostu nie umiem ich fotografować! może być i też tak, ale że już tam byłam, nie mogłam się oprzeć aparatowi! więc mam dla was kilka zdjęć, zapraszam do oglądania :)



labirynt, weszłam do niego z ciekawości, jakieś małe dzieci wchodziły i wychodziły,
więc doszłam do wniosku, że to będzie proste. haha myliłam się......








A tu miejsce gdzie można było sobie usiąść i trochę odpocząć przy fontannach, małych bo
małych ale fontannach, haha :) i możecie podziwiać jak się ślicznie garbię z radosną miną!


 A to były tarasy widokowe, z których można było patrzeć na ogrody z góry :-)



No i koniec wycieczki! Bierzemy rowery i wracamy do domu! W chwili obecnej już nie mogę patrzeć na rowery! mam go serdecznie dość. Tak licząc plus, minus to razem z mamą przejechałyśmy wczoraj ponad 50 kilometrów. No coś tak  około 60! dla kogoś kto często jeździ na rowerze, może i nawet codziennie może to być mało, ale dla mnie to na prawdę wielki wyczyn, bo już od roku nie jeździłam na rowerze, także jestem z siebie dumna, ale nie wiem kiedy kolejny raz wsiądę na rower, haha :) Jeżeli zainteresowałam was tymi ogrodami, a uważacie że moje zdjęcia są bezsensu, i chcielibyście zobaczyć więcej zapraszam was na ich stronę! :

22 komentarze:

  1. Wow, świetne te ogrody! Nigdy tam nie byłam, ale wygląda super :) Ten labirynt mnie zaciekawił. Byłam w ogrodzie japońskim we Wrocławiu, dwa razy, ale to były szkolne wycieczki i nawet nie mogliśmy się zatrzymać na chwilę, tylko wszystko biegiem ;/ Świetną miałaś koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze idealne miejsce na sesje zdjęciowa :D
    Mnie to szczerze nie interesuje...bardziej mojego chlopaka :) Ale ogrody b.ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jako Atomówka już skomentowany, mam tutaj inną sprawę :)
    Zapraszam na nowo otwartego bloga :
    http://freee-hugs.blogspot.com/
    Poprzedni blog Atomówki jest już nieaktualny, od dziś funkcjonuję jako rainbow. : )
    Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjęcia i magiczne miejsce!
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne miejsce
    zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia zachęciły mnie do odwiedzenia tego miejsca! :)
    mimo ze mieszkam blisko nigdy nie miałam okazji tam być ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, naprawdę przyjemnie sie czyta i zostaje z pewnościa na dłużej oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tam nie byłam, ale wygląda to prześlicznie *-*

    http://danica-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://agaa-agata.blogspot.hk/2013/05/school.html?showComment=1373448901502#c2090105790713766349

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne miejsce, ma swój urok! :)

    Dopiero zaczynam, ale zapraszam: www.aissilup.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy tam nie byłam i zaczynam żałować.. :)
    śliczne widoczki, kolorowe roślinki:)
    zazdroszczę, że tam byłaś :)

    i jeszcze jedno - ciekawą bluzeczkę miałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tam jest cudownie, zakochałam się,

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia ;D
    a tak wgl to śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku, kocham takie miejsca ♥
    ostatnio byłam w Rogowie w \arboretum, po prostu ślicznie tylko szkoda że byłam uczulona na niektóre drzewa...

    OdpowiedzUsuń