piątek, 12 lipca 2013

wyjazd + szybkie zakupy!



Cześć, nie odzywałam się kilka dni, ale to tylko dlatego, że nie było mnie w domu :) Dopiero dzisiaj rano wróciłam :-) Spędziłam ten czas bardzo dobrze, odpoczęłam sobie troszkę i obejrzałam w końcu czwartą i piątą część wrong turn! Czyli droga bez powrotu! Oglądał ktoś z was ten film? a właściwie horror? Ale z drugiej strony nie wiem czy można to nazwać horrorem, to jest bardziej obrzydliwe niż straszne, no ale no..haha  Zastanawiam się czy polecić wam, ten film.. powiem tak, jeżeli macie słabą psychikę tak jak ja, i wszystko bierzecie do siebie to nie nie polecam, a jeżeli ktoś jest silny, i odbierze to jako "bajeczkę" to tak polecam jak najbardziej...A kolejnego dnia oglądałam the hills have eyes! Czyli wzgórza mają oczy! Obejrzałam tylko pierwszą część, ale chcę wiedzieć co dalej się stało, więc w najbliższym czasie muszę też obejrzeć drugą! ale muszę znaleźć osobę, która to ze mną obejrzy, bo sama nie chce, o nie za dużo stresu. W sumie wzgórza mają oczy, jest lepsze niż droga bez powrotu, bo to jest bardziej, no że tak pozwolę sobie powiedzieć "rzeczywiste" Mimo mojej słabej psychiki, oglądam horrory, chyba lubię się bać. Tak teraz pomyślicie, co za dziwny człowiek ze mnie, haha nie myślcie tak :) 




Dobra dosyć już tego zanudzania o horrorach! Od razu jak dzisiaj wróciłam, szybko się ogarnęłam i pojechałam z mamą na zakupy! Najwyższy już czas, bo w poniedziałek rano jedziemy na Wołczyn.. i musiałam sobie kupić plecak, karimatę, i śpiwór... Bo stare rzeczy są już albo "nie do użytku" albo nie wiem :/ Myślałam, że nic nie kupię a tu bum! Cieszę się, że za jednym razem kupiłam wszystko,  normalnie jak nie ja! Co się ze mną dzieje, haha... To to już mam z głowy, zostało jeszcze kilka drobiazgów dokupić...





24 komentarze:

  1. Ja po horrorach spać nie mogę...wszystko biorę na poważnie.Skąd ja znam "wzgórza mają oczy" ? Czy to coś o ludożercach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym gdzieś ale nie oglądałam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubięsię pakować

    zapraszam do siebie na nowego posta :)
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obejrzę tego filmu na pewno:D Nie raz dałam się namówić znajomym na obrzydlistwa i potem bardzo tego żałowałam :P
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! świetne!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no pewnie że zrób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz fajne włosy.. rudy kolor - zajerzysty! Śliczna jesteś. Fajny blog i wiesz co? Chcę! hah... Z wielką chęcią zapraszam do siebie. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zaobserwowała, a nawet skomentowała ;) Zawsze się rewanżuję (wystarczy mnie powiadomić). ZAPRASZAM!
    http://mycreativeinterior.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    PS. Nie, nie ogladałam, ale kuzynka mi kiedys opowiadała o tym horrorze. Wzgórza mają oczy... Brrr!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać horrory ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chceeeeemy ślicznotko! :)
    A filmy oglądałam i ciągle miałam w ręku poduszkę, aby zasłaniać oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie oglądałam i nie oglądam horrorów xD haha tchórz ze mnie xD
    chcę to pakowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  11. I love it, do you want to follow each other?

    Nice blog between, i really like it :)

    Here are my pages:
    http://fashiongetsfierceblog.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/fashiongetsfiercee

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam okazji oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam "Drogę bez powrotu", w sumie to dość słabe jak na horror. Zaczęłam "Wzgórza mają oczy", ale jakoś nigdy nie skończyłam :D Co do pakowania - wrzuć post, może mi podsuniesz jak się spakować na wakacje i co zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie czasami horrory, ale jednak wolę komedię :D ... fajnie, że odpoczęłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  15. tak,zaraz koło Pogorzelicy ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeeejku, jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niekoniecznie musisz mówić na filmiku, mozesz podłączyć muzykę ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń