wtorek, 27 sierpnia 2013

goodbye!



Hej, ostatni tydzień wakacji właśnie nam mija, coraz więcej osób zaczyna myśleć już o szkole.. z jednej strony chciałabym już pójść do szkoły, ale z drugiej jak sobie pomyślę jaki ten rok będzie ciężki to mi się odechciewa. Mimo wszystko nie żałuję, że wybrałam profil technika organizacji reklamy! a teraz już druga klasa! wiem, że będzie teraz ciężko, ale dam radę, wiem że wszystko dobrze będzie, bo mam coś czego nie miałam wcześniej - wiarę. 



ale nie o tym chciałam dziś pisać... Piszę tego posta już ostatni raz, jakoś wszystko się we mnie wypaliło, chęć do pisania..tak trochę jakby mam dość. Muszę zrobić sobie przerwę, taką dłuższą.. Blog jest ważną częścią mojego życia, ale też nie najważniejszą. Choć przyznam że bardzo się przez niego zmieniłam.. Teraz muszę sobie wszystkouporządkować, naprawić.. Nie lubię pisać o jakiś pierdołach, tego co inni..ale wiem, że nie ma sensu..nawet nie  wiecie jakie to jest wkurzające kiedy ktoś napisze posta o jakiś sprawie, czymś ważnym,  chce się czymś podzielić, a w komentarzach pada tylko"ładne zdjęcie, ładne zdjęcie, ładne  zdjęcie, ładne zdjęcie..." a zresztą nie ważne.. tak czy inaczej dziękuję kilku czytelnikom, którzy czytają moje posty, na prawdę to dla mnie dużo znaczy :) 




Nie pozwól, Panie, abym wiarę sprowadzał do zewnętrznego zachowania reguł, ale daj mi serce zdolne Cię kochać, a wówczas każde przykazanie  stanie się okazją, aby tę miłość przełożyć na czyn.

23 komentarze:

  1. u mnie też w tym roku będzie sporo nauki :(
    chciałabym zatrzymać w miejscu te wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, szkoda.Naprawdę lubiłam tu wchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też idę teraz do 2 klasy :)
    oj tak ,wiara jest najważniejsza :)
    ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim przypadku to pierwsza klasa liceum. No cóż, zobaczymy. :) Wracaj szybko ślicznotko ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zacznę drugą klasę,ale liceum i trochę się boję:/ Przykro,że nas opuszczasz:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze twoje posty czytam dokładnie i z uwagą ;) Jesteś świetną bloggerką,na prawdę.
    Przerwa ci na pewno dobrze zrobi,ja w czasie szkoły na pewno będę miała nie jedną,a na razie staram się pisać regularnie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj do nas z podwojoną siłą. Ja męczę się jeszcze w technikum, ale później chce iść na podobny profil albo psychologiczny. Udanej końcówki wakacji. :*
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo ładna ! <33 Obserwacja za obserwacę ? Jeżeli tak to da znać u mnie na blogu ! :**

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie gratuluję tego, co osiągnęłaś i wracaj szybko :) Mam nadzieję, że drugi rok na tym profilu nie będzie dużo cięższy niż pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bedzie dobrze,ciekawy profil wybrałaś.Powodzenia z nauką ;))

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;D
    ja też ide do drugiej klasy, tyle że liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kończ z blogiem :( Będzie mi brakować Ciebie i Twoich postów, bo jesteś jedyną osobą, której blog mogłabym oglądać przez 24/h. Mam nadzieję Kochana, że kontakt nam się nie urwie.
    Wracaj szybciutko! :*

    +

    OdpowiedzUsuń
  13. udanej końcówki wakacji, mam nadzieję że szybko do nas wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, bardzo ładna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęciaa!
    Udanych ostatnich dni! :)
    Obserwuje i liczę na to samo.
    http://roxane-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś ciekawy profil :) To troszkę smutne, że nie raz piszemy coś od serca, a inni reklamują jedynie swoje blogi i stwierdzają " ładna fotka, ładna fotka" ;d hmm szybko wracaj! Pozdrawiam ii 3-maj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia. :) Też jestem na tym profilu tylko, że ja już zaczynam 3 klasę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog <3 super post<3 i super zdjęcia <3 jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejna śliczna blogerka ♥
    uwielbiam koszulę i conversy :*

    obserwuję, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ta szkola niestety :/

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń