wtorek, 13 sierpnia 2013

krynica morska :-)




Cześć! w sobote późnym wieczorem wróciłam z Krynicy morskiej, gdzie byłam tydzień..Miałam wcześniej dodać tego posta ale jakoś nie miałam ochoty, a nie będę pisała na siłę bo to jest bez sensu..Wyjechaliśmy jakoś o godzinie 3 w nocy i dojechaliśmy na miejsce w jakieś 10 godzin...Pogoda od początku nam dopisywała, było słonecznie :) Ani jednego pochmurnego dnia...tylko w ostatni dzień się rozpadało, ale to już nie miało znaczenia, bo opuszczaliśmy te miejsce..Ale szkoda innych ludzi co dopiero przyjechali i takie powitanie taką brzydką pogodą :( Pobyt tam minął mi bardzo szybko i chyba za szybko! Ale myślę, że dobrze go wykorzystaliśmy....Jestem zadowolona z miejsca gdzie mieszkaliśmy, że mieliśmy bardzo blisko do plaży bo jakieś sto metrów... a przede wszystkim jestem zadowolona z jedzenia! haha Co wieczór na balkonie ludzie wychodzili i czekali na "codzienny obchód dzików!!"haha, tak dzików. Mieszkaliśmy w takim miejscu że było pełno lasów, ogólnie cała krynica jest tak położona, i nawet w dzień można było się spotkać z tymi zwierzętami! Ale właśnie wieczorami przechodziły koło tego budynku w którym mieszkaliśmy :) Zawsze dwa duże i z pięć małych dzików..haha, wiem że one się jakoś tam nazywają ale nie pamiętam już... 



Mam kilka zdjęć, w sumie to ponad 200, ale tylko kilka takich które mogę tutaj dać :) Nie lubię się dzielić ze wszystkimi swoimi prywatnymi, rodzinnymi zdjęciami.. tym bardziej w internecie..Jest jakaś granica :) aaaa, no i tak! znów mam rude włosy. Robiłam szamponetką, na 4-8 myć, ale to zawsze się dłużej trzyma i nigdy nie schodzi do końca :)



24 komentarze:

  1. piękne zdjęcia *_*
    pojechałabym tam ale na razie ciesze się świeżymi wspomnieniami z ostatnich kolonii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. co ty robisz, że masz taki brzuch ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie robię :) Ale właśnie mam zamiar zacząć ćwiczyć ! :)

      Usuń
  3. Jeju jaka śliczna jesteś :c

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka! :) ja już obserwuję twojego tumblra ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć,przepraszam że tak nie na temat,ale na blogu Demordie,pisałaś o tym,że chciałaś taki nagłówek jak ona,pisz na mój e-mail,a ci taki zrobię ;)
    pozdrawiam Nicola ;)
    email- brethebel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wyjazdu do Krynicy :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjecia,ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Obserwuje Twojego tumblr'a;) to mój: http://howfuckinginteresing.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, już wchodzę na Twojego <3

      Usuń
  9. Prześliczna jesteś, wiesz? Fantastyczna figura, włosy, genialnie ubrana. :) Krynica morska? Mhm, wybrałabym się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ślicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba chodziło Ci o warchlaki ;) W Gdańsku też kręci się całkiem sporo dzików, one po prostu są przyzwyczajone do ludzi, bo są przez nich dokarmiane i tworzą swoistą turystyczną atrakcję ;) Chociaż ja bym chyba spieprzała, gdybym zobaczyła takiego na mojej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na drugim zdjęciu wyglądasz trochę jak Kristen Stewart :) Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeju, dziękuję ale daleko mi do niej haha :*

      Usuń
  13. Zrobiłam sobie też szamponetke i mam dokładnie taki sam kolor jak ty !
    Piękna bluza ;)

    http://dontt-worry-be-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy zobaczysz to pytanie u mnie, więc napiszę u Ciebie :D
    Na jakim koncercie w Krynicy byłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz śliczny płaski brzuszek *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna bluza!:)
    a w tym kolorze włosów jak najbardziej Ci do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jezu jaka Ty jesteś śliczna <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie masz :D też bym chciała gdzieś pojechać. ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń