wtorek, 1 października 2013

my birthday...



Cześć :) Wracam po miesięcznej przerwie...  prawie zapomniałam już o tym, że mam bloga, serio. Jakoś nie miałam ochoty nic napisać, nie wiem coś się we mnie wypaliło.. czasami tylko weszłam zobaczyć co kto dodał i tyle. Przez te dwa lata blog był dla mnie bardzo ważny, ale teraz już jakoś coraz bardziej stawał mi się obojętny, chciałam to zostawić, bo strasznie mnie to wkurwiało że ja coś pisałam a niektórzy ludzie nie zwracając uwagi na treść napisanego posta jak leci w komentarzu pisali "ślicznie, super blog" Nie, no oczywiście cieszy mnie jak ktoś mi takie coś pisze, ale wątpię, że to jest szczere :) Niektórzy piszą tylko dlatego żeby odwiedzić ich blog, poprawić statystyki.. A ja mam w dupie statystyki chciałabym żeby znalazła ię chociaż jedna osoba która napisze coś szczerze.:)




A co u mnie?
To rok szkolny, tą drugą klasę technikum zaczęłam bardzo dobrze, z pozytywnym nastawieniem. O wiele lepiej niż pierwszą klasę. Mam tylko 9 przedmiotów! Tak dla porównania w pierwszej klasie było 19...Jedyne czego mi brakuje to szkoły muzycznej którą skończyłam właśnie w tamtym roku szkolnym.. zawsze na nią narzekałam, że nie mam przez nią czasu, że nie che mi się tam chodzić, że wszyscy mają wolne popołudnie a ja tam muszę siedzieć.. ale pacząc z perspektywy czasu szkoła muzyczna miałam ogromny wpływ na moją osobowość na to jakim się stałam człowiekiem. Brakuje mi jej bardzo i żałuję bardzo, że przez te cztery lata co tam chodziłam nie wykorzystałam lepiej tego czasu.. I właśnie dopiero teraz nauczyłam się, że docenia się coś jak już się tego nie ma..Poza tym jest dobrze! Chociaż na chwilę obecną nie mam żadnych powodów do radości to jestem szczęśliwa. Nie wiem co się dzieje teraz w moim  życiu, nie jestem tego w stanie ogarnąć, ale niezależnie od tego ile to jeszcze potrwa muszę to przeczekać :)



Zdjęcia z moich urodzin, które były kilka dni temu:) Skończyłam 17 lat, leci 18! ale jestem stara, hehe może w końcu czas żeby spoważnieć? haha nie no żartowałam nie ma takiej opcji :p Miałam najlepsze urodziny, kurde mam przy sobie najlepsze osoby na świecie! Strasznie ten post nieogarnięty, ale wybaczcie muszę od 
nowa nauczyć się pisać haha :)



16 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, Kochana ! Milo, ze znowu napisałaś :) Takie lampiony tez bym popuszczała ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tylko 9 przedmiotów ;d
    Mnie też denerwują takie komentarze, pisane na każdym blogu. Spóźnione 100 lat ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. co druga bloggerka tylko komentuje blogi dla podwyższenia statystyk lub obserwatorów;/ dla mnie statystyka jest obojętna.Dla mnie liczą się te osoby,które czytają mojego bloga bo lubią a nie tylko aby nabić oglądalność.A co do starości - 18 lat to ty jesteś jeszcze młodziutka dopiero wchodzisz w dorosłość:) korzystaj,szalej póki możesz bo później straci dla ciebie to sens bo będziesz poważnie patrzeć na wiele rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że wracasz!Też denerwują mnie komentarze tego typu.Ojej!19 przedmiotów?Współczuję.Świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała kiedyś zrobić i puścić takie lampiony :) Wszystkiego najlepszego, moja 17-stka dopiero w grudniu :) Każdy czasem potrzebuje przerwy, w końcu blogowanie ma być przyjemnością, a nie obowiązkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah trochę mało zrozumiałam z postu ale okey :D co do urodzin to wszystkiego najlepszego! :*
    Ja też miałam długą przerwę w pisaniu i teraz od nowa też chyba uczę się pisać, ale damy radę! :)
    Komentarze typu fajny blog itp. są miłe ale w większości mało szczere.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia Marzeń :D

    www.diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. :) Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej szczegółów znajdziesz tutaj:
    http://kajkams.blogspot.com/2013/10/liebster-award-x3.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog !! ;* Obserwuję i liczę na to samo <3

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, ode mnie zawsze masz szczery komentarz, prosto z serducha! :)
    Dobrze, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekalam na ten powrot :) Osobami, ktore pisza takie komentarze nie warto sie przejmowac ani nie warto o nich mowic. Wazni sa Ci, ktorzy czytaja wszystko. Pozdrawiam i ciesze sie,ze tu jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, będę tutaj częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie to denerwuje jak ktoś pisze np super blog , wpadniesz?
    Albo jak zostawiają link ; / Ja nie zostawiam jak komentuję czy coś a ktoś mi zostawia, logika?
    Zgadzam się,że nie które chcą mieć tylko komentarze ; //

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń