sobota, 16 listopada 2013

My room!!!!!


Hello everyone!
Wracam tutaj i od dzisiaj będę pisała systematycznie. Dlaczego mnie tak długo nie było to nie będę się tłumaczyć, bo nawet nie wiedziała bym jak :) Po prostu potrzebowałam takiej przerwy, dużo się przez ten czas zmieniło w moim życiu, Ja sama się też bardzo zmieniłam i myślę, że to zdecydowanie na plus! Przez co na pewno zmieni się ten blog...Jakoś z nudów postanowiłam, że zrobię Room tour, ale w formie zdjęć, bo nie nadaję się do kręcenia filmików, nie umiem.










dwie ściany na przeciwko siebie są białe, na jednej jest czarno-biała tapeta, a druga jest czarna z fototapetą tygrysa. Chciałabym wiele jeszcze zmienić w moim pokoju, ale mimo to lubię go:) A jak wygląda wasz pokój?

44 komentarze:

  1. cudowny masz pokój :o Ja u mnie zrobię małe przemeblowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój pokój jest pokojem moich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ! Masz śliczny pokój <3 Taki jaki ja zawsze chciałam mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżizas twój pokój przypomina mi taki wiesz.... perfekcyjny pokój ze zdjęć np. na love it ! Ja bym nic nie zmieniała w twoim pokoju. Jest fantastyczny !
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój pokój jest prześwietny ! *.* Nawet go nie porównuję do swojego bo o moim to nawet nie ma co mówić xD

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pokój, chciałabym mieć taki :) na swój nie narzekam oprócz tego, że jest dość wąski, a długi i ciężko ustawić w nim meble ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę pokoju ! Wygląda naprawdę fenomenalnie ! Zawsze chciałam mieć takie wieszaki :< Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem skąd są konkretnie te ze zdjęcia, ale prawie identyczne widziałam w New Yorker i House :)

    ps. Masz to cudne łóżko z Ikei! szaleje za nim :) i wieszaki na ubrania takie jak moje, bardzo ładny pokój <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prześliczny pokój - mój niestety jest dużo mniejszy i niestety zagracony... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. o maaaamooo !! ale masz piękny pokój *.*
    Bardzo ciekawy blog i świetne post ! ^^
    Może wspólna obserwacja ? :> ( napisz u mnie )
    Pozdrawiam
    Karolajnaa.
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnie zorganizowany pokój ;) Wszystko jest ładnie porozmieszczane :) Bardzo mi się podoba :* Chciałaby, taki <3333

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetnie zorganizowany pokój :) Wszystko jest cudownie porozmieszczane :) Bardzo mi się podoba taki styl :* Chciałabym taki pokój <3333 Serdecznie dziękuję za wspaniały komentarz pozostawiony na moim blogu :)

    carlyyy-m.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny pokój, łóżko boskie *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny pokój ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mega ładny pokój ! Najbardziej podoba mi się łóżko oraz tapeta !! cudo
    !!!!
    Ogółem bardzo ładny i estetyczny blog ;)

    zachęcam do zaobserwowania na bloglovin http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW... masz piękny pokój ♥♥♥
    Obserwuję ;3

    niksza.blogspot.com <----- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczny <3333

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku *.* ja chce taki pokój ^^ ślicznieee <#
    http://tynkaandzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny pokój! Jeju, zazdroszczę. :(

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w BANER SHEINSIDE i CHOIES na moim blogu? (jedne z pierwszych)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaa idealny <3 tylko w moim by musiały być białe meble :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze to myślałam, że pierwsze zdjęcie to jakaś inspiracja tu proszę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamy podobny gust. Bardzo chcę to łózko, mam tą samą lampkę nocną i te stojaki na ubrania z IKEA , mignęły mi też czerwone Conversy które też posiadam :)
    Byłabym ogromnie wdzięczna jakbyś weszła na mojego bloga i poklikała w banner SheInside. Dla Cienie to tylko chwilka, a dla mnie jest to bardzo ważne. Z góry dziękuję.
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pokój!:) Super zdjęcia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo przytulnie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki piękny *.* mogę z Tobą zamieszkać??

    ps. mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki z ostatniego posta na moim blogu? bardzo mi na tym zależy :) oczywiście postaram się jakoś odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo, bardzo ale to bardzo ładny pokój!! ja właśnie jestem na etapie urządzania swojego, też mam taki spadek w pokoju, ale niestety ścianka jest tam niziutka. no i łóżko masz przecudne, ale ja już muszę myśleć o jakimś dwuosobowym ;/ echhh

    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jasne, że za jakiś czas dam znać o podkładach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ohoohohoho. Świetny pokój ! Zazdroszczę ;3

    Zapraszam do siebie - > www.caramellovee.blogspot.com
    Obserwacja = Obserwacja. Zacznij ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. hmm, gdzie kupowałaś te tak jakby stojaki, gdzie wiszą twoje ubrania? odpowiedz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale pieknie o rany! też planuję remont pokoju i szukam inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. aż brak i słów jaki piękny jest Twój pokój!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny pokój ;))
    Masz cudowne łóżko ;3
    Sama chcę mieć takie i szukam ale nigdzie nie mają ;c
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń