niedziela, 24 listopada 2013

technik organizacji reklamy - my dream job!


Hej! Ostatnio coraz częściej zastanawiam się kim tak na prawdę chciałabym być w przyszłości, jaką chciałabym mieć pracę, co chciałabym robić.. poniekąd już rok temu podjęłam decyzję, która ma ogromny wpływ na resztę mojego życia. Poszłam do szkoły, do technikum na profil technika organizacji reklamy.  Obecnie jestem w 2 klasie i jeszcze ani razu nie żałowałam, że wybrałam ten kierunek, wręcz przeciwnie! To była jedna z decyzji podjętych pochopnie - której nie żałuję!



Nauka pod tym kierunkiem trwa 4 lata, standardowo. I zdobędę (o ile zdobędę) dwie kwalifikacje. Pierwsza to sprzedaż produktów i usług reklamowych o którą będę walczyć już w czerwcu bieżącego roku. I organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, o którą będę się starać po 4 roku nauki. Technik organizacji reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód! Jeżeli teraz kończysz 2 klasę gimnazjum i nie wiesz gdzie iść do szkoły - idź na reklamę! Jak już wyżej wspomniałam nie żałuję swojego wyboru. Żałuję jednak, że nie chodzę do innej szkoły, której lepiej by zależało i nie skreślała by nas z powodu liczebności. (razem ze mną w klasie jest nas 16) Ja jestem osobą która wszystko bierze sobie do siebie i reaguje bardzo emocjonalnie  na wszystko, a takie słowa, wypowiadane przez innych które de facto mają nas zmotywować do pracy - w rzeczywistości nas coraz bardziej utwierdzają, że nikomu nie zależy. Ale to jest długi, bardzo długi temat na który nie mam ochoty się wypowiadać, poza tym - nie ma sensu.


Tak więc, moja wymarzona praca to praca właśnie w tym zawodzie. Z tego co wiem, i przed chwilę też wyczytałam z internetu (haha) po ukończeniu tej szkoły mogę pracować jako: technik organizacji reklamy, specjalista do spraw marketingu i handlu (sprzedaży), specjalista do spraw public relations, specjalista do spraw reklamy, administrator produkcji filmowej, handlowiec, organizator, usług sprzedaży internetowej, przedstawiciel handlowy, telemarketer, sprzedawca na telefon..Nigdy nie chciałam pracować "za biurkiem" mieć pracę siedząca i grzebać tylko w papierach, komputerze..Uwielbiam pracę z ludźmi! Jestem osobą która lubi jak ciągle się coś dzieje..ale trochę pomyślałam nad tym i gdyby się udało, a bardzo bym chciała to jednak taka praca była by okej. Oczywiście wiem, że po samym technikum nie znajdę pracy. Potrzebne są studia, na które chcę iść, ale nie wiem dokładnie jakie.. Wiem, też że nawet gdy skończę studia mogę nie znaleźć pracy takiej o której marzę, wiem, że może być trudno, ale będę się starać i w tej drodze edukacyjnej nigdy się nie będę poddawać. Będę się starała dążyć do realizacji marzeń, a kiedy upadnę - wstanę. Proste.




A wy na jaki profil/kierunek chodzicie :) ?

29 komentarzy:

  1. Mam zamiar iść na ten kierunek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w 3 klasie gim i nie mam pojęcia gdzie iść.A tam gdzie jesteś,jakie przedmioty są wiodącymi?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matematyka i angielski - rozszerzenie :)

      Usuń
  3. ten kierunek wydaje się bardzo interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bardzo fajny kierunek poszłaś ;) Ja jestem w gimnazjum, więc jeszcze nie wiem na co chcę iść ♥

    niksza.blogspot.com <---------nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio właśnie ten kierunek stał się bardzo popularny, dużo o nim słyszałam ;)
    Ja nadal nie wiem do końca, co chciałabym robić... zostało mi jeszcze pół roku na podjęcie decyzji, będzie ciężko ;)
    ___________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jak fajnie,ja właśnie jestem w drugiej gimnazjum a co będzie dalej nie zastanawiałam się ale po przeczytaniu twojego posta myśle nad pójściem do technikum na reklamę :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękny kolor włosów :)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede mną taki wybór w czerwcu ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawilas mine =] ja jednak mam jeszcze troche czasu...

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu napisałaś, że mogłabyś mi zrobić nagłówek. Jak mogłabym się z Tobą skontaktować? :)

      vickys-life1.blogspot.com

      Usuń
  10. fajnie piszesz. świetne zdjęcia :) obserwuję i zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz...
    gratuluje wyboru dobrej decyzji która była tak ważna i odbije się na twoim całym życiu i grunt, że pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem na tym kierunku i sam w sobie mi się podoba, ale moja szkoła nie wie jak się za to zabrać. 3 razy zmieniali nam rozszerzony przedmiot - najpierw była geografia, później WOS, a na początku II. klasy okazało się, że matematyka. Nie ma to jak mieć rozszerzony polski i matmę, taki mat-human :) Zmieniają się sugerowane daty egzaminu, nauczyciele sami do końca nie wiedzą czego nas uczyć, część nie ma pojęcia o tym kierunku... Eh :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozważałam ten kierunek, natomiast zdecydowałam się na turystykę i wyboru również nie żałuje :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ty jesteś śliczna. Ja już jestem w 3 klasie gimn. i chciałabym wybrać kierunek policyjny, ewentualnie leśnik
    ale wolałabym pracować w policji.
    zapraszam Cię na mój blog
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ostatnie zdjęcie jest magiczne :D
    Ja jestem dopiero w 1 gimnazjum ale już nie raz zastanawiałam się co dalej ze sobą zrobię. ;ppp
    Obserwujemy? http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już skończyłam, ale chodziłam do klasy sportowej o profilu siatkarskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia aa profil ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem na 3 roku Turystyki i Rekreacji
    masz magiczne oczy <3

    Zapraszam do mnie na konkurs BUTY DO WYGRANIA !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2013/11/konkurs-do-wygrania-bon-60z.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez chcialam isc do technikum, ale wybralam liceum i to jest decyzja której bardzo zaluje :<

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje Sh
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie skończyłam VI klasy ale do gimnazjum mam zamiar iść do prof. biol.-chem. chciałabym być weterynarzem :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. liceum, biol chem mat , masakra :(
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie myślałam nad tym, żeby iść do technikum na reklamę, ale chyba pójdę do LO a potem studia :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem w 3 klasie LO, w klasie europejskiej, 2 pierwsze lata LO byłam w klasie dziennikarskiej, nie żałuję, że zmieniłam klasę w ostatni roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście zamierzam iść na profil humanistyczny do LO :)
    Podziwiam Cię za chęć do walki.


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. w tej branży, najbardziej liczy się doświadczenie o czym radzę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń