poniedziałek, 23 grudnia 2013

Christmas time!





Hej! Najpiękniejszy jest ten czas! Czas oczekiwania na Święta! U mnie w domu pachnie już, ciastem, ciasteczkami, piernikami, choinką! Już jutro wszyscy wspólnie z rodziną usiądziemy przy wigilijnym stole, połamiemy się opłatkiem  i zjemy razem tę wyjątkową kolację! Dzisiaj pojechałam jeszcze na szybko na małe zakupy a zaraz po powrocie zabrałam się za przystrojenie mojego pokoju..Co roku na czas Świąt wprowadzam drobne zmiany...




W tym roku niestety nie będę miała swojej choinki w pokoju więc postanowiłam, że zrobię sobie chociaż taki mały stroik..Nie miałam za bardzo do czego włożyć gałązek, więc zaczęłam kombinować. Wzięłam jakiś zwykły słoik z kuchni i owinęłam go folią, a na koniec zawiązałam czerwoną kokardę.





A całość mniej więcej prezentuje się tak...



Postawiłam jeszcze na stoliku reniferka, którego uszyła mi mama! a ramka w której znajduje się renifer zrobiłam sama... Była ona cała czarna i już lekko zniszczona, to obkleiłam ją kiedyś tą kartką z nutami :)



No i chciałabym wam życzyć Wesołych Świąt!
Przede wszystkim dużo zdrowia, bo to jest najważniejsze! Dużo miłości i ciepła żebyście obdażali ją swoich najbliższych! Świąt spędzonych spokojnie w domu z rodziną, wspaniałych wymarzonych prezentów pod choinką od Aniołka! wytrwałości w oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę i spełnienia wszystkich marzeń!


47 komentarzy:

  1. ja dopiero jutro będę gotować, dzisiaj wysprzątałam:)
    i po pracy muszę jeszcze zrobić zakupy, kupić ryby i takie tam pierdoły, których mi brakuje.
    Wesołych Świąt :*
    fajny pomysł na 'choinkę' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie łatwe, a takie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo oryginalna "choinka"! :) a ten reniferek-cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny reniferek :) Widać, ze jesteś bardzo kreatywną osobą i masz wiele pomysłów na zwykłe rzeczy ;)
    Wesołych świąt!
    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę ślicznie i pomysłowo :) :)
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu i może zadania jakiegoś pytania do Last Year Tag :>
    uszatkaa.blogspot.com
    + zawsze odwiedziam blogi tych którzy odwiedzają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych ;*
    Ta lampka jest przekochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz koniecznie kiedyś pokazać swój pokój - podoba mi się ta tapeta, jestem ciekawa całości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysl z tym słoikiem :)
    Wesołych Świąt
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniferek wymiata ^^


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale geenialnie wyszedł ten słoik !!!!!!!!!!!!!!
    Wesołych !!

    OdpowiedzUsuń
  11. magicznie...
    WESOLYCH SWIAT KOCHANA
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. super, też przyozdobiłam słoiczek i wsadziłam świeczkę ;dd

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie to wygląda, szczególnie podoba mi się ten reniferek <3 jest cudowny
    wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne:)
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com . Kliknij w baner sklepu SHEINSIDE na naszym blogu, napisz w komentarzu, że to zrobiłaś, ja za to zaobserwuję twój blog!:) *Baner znajduję się na prawym pasku bocznym*

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie :)
    ja bym to zrobiła tak że ponaklejałabym taśmą śnieżynki (dwustronną), pomalowała słoik sprayem i je odkleiła. Myślę że fajnie by to wyglądało, ale twój pomysł jest świetny i ile mniej roboty ;)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta ramka wygląda super! :) wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie to wymyśliłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł.
    http://weronikaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne ozdoby! Ta ramka z nutami na pięciolinii jest śliczna :)
    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie to wygląda :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny pokój <3 i genialny wygląd bloga?
    sama robiłaś czy zleciłaś komuś?
    http://noemisoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a potrafiłabyś mi taki wygląd zrobić lub dała namiary na tą dziewczynę? i czy się płaci za takie rzeczy?
      z góry dzięki za info :)

      Usuń
  22. super to wygląda :D ja własnie nigdy nie miałam u siebie w pokoju choinki, w tym roku pierwszy raz mam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny pomysł.! <3

    Dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kreatywność ^^ śliczny ten renifer :) Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wszystko wygląda ramka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Łooohooo, jakie ciasteczka.. Mniaam. :) Wszyscy robicie mi smaka na te Wasze pyszności. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł, zawsze to jakaś namiastka choinki ;)) Dobry pomysł z tą folią, dodało to bardzo uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne pomysły:) lubię ten klimat:) zapraszam do mnie:) buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjne zdjęcia!
    świetne pomysły!!!
    uwielbiamy Święta Bożego Narodzenia!!!
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  31. Ramka i renifer genialny;) Sam robiłaś?;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    http://lifearthandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super !
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam do mnie : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń