czwartek, 26 grudnia 2013

Jezus - happy birthday!



 Hej! Tak wchodzę na wasze blogi i jak czytam, że co druga osoba pisze, że już po wigilii i wszystko było by okej, ale no nie czuje ktoś atmosfery Świąt, bo nie ma śniegu, bo jest za ciepło!  że ta pogoda, to bardziej  wiosna niż zima..to już chyba przesada haha Nie wiem jak wiele Wy potrzebujecie żeby być szczęśliwym w tym dniu! Wystarczą małe czynności gesty i już jest człowiek szczęśliwy! Czego można nie zrozumieć w tych dwóch słowach Boże Narodzenie?! Tutaj nie chodzi o to jaka będzie pogoda! Dzień wigilii to dzień który spędzamy z bliskimi nam osobami! Same proste czynności jak ubieranie choinki, przygotowanie rożnych potraw, sprzątanie, strojenie stołu wigilijnego, zapach mandarynek, pomarańczy, wspólne zasiadanie do tej wyjątkowej kolacji..to całe oczekiwanie na ten czas na te chwile jest magiczny! 
Bo oczekujemy narodzenia Jezusa. Nie wiem czego w oczekiwaliście, ale ja tak długo czekałam na te Święta, bo nie czekałam na  prezenty, czy na śnieg! Bo to tu ma najmniejsze znaczenie! Czekałam na ten czas wolny, co rodzinnie usiądziemy do stołu, na te piękne kolędy i na  pasterkę żeby uczcić ten wspaniały czas, żeby uczcić narodziny Jezusa!  Bo klimat tych Świąt to nie śnieg na zewnątrz, tylko właśnie miłość i ciepło rodzinne które tworzymy w naszych domach oczekując narodzin Jezusa:)

Te Święta są moimi ulubionymi! A właściwie przeżyte dają dużo szczęścia i radości :)


 

Dzisiaj już drugi dzień, ostatni dzień Świąt..trochę przykro że tak szybko to minęło.. Postanowiłam, 
że na koniec dodam jeszcze Świąteczny tag, składający się z 10 pytań :)


1. Jaki jest Twój ulubiony Świąteczny film?
Zawsze był to Kevin sam w dom i sam w nowym jorku..ale szczerze już mnie to tak
nie bawi jak kiedyś. Ale w tym roku obejrzałam też "Zawód Święty Mikołaj" i bardzo mi się
podobało!

2. Kiedy otwierasz prezenty? W Wigilię czy w pierwszy dzień Świąt?
U mnie w domu, zawsze otwieramy prezenty zaraz po Wigilii..Chociaż bardzo podoba
mi się, że któraś z was pisała, że otwiera po pasterce! 

 3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa Świąteczna?
Bez zastanowienia mogę powiedzieć, że są to uszka z barszczem no i oczywiście 
ciasto snickers, które od wielu lat robi mama.

4. Co najbardziej uwielbiasz w Świętach?
Ten czas przed nimi, czas oczekiwania na nie..Jak przygotowujemy różne potrawy,
pieczemy ciasta, pierniki i oczywiście wigilię i obowiązkowo pasterkę!

5. Jaka jest Twoja ulubiona Świąteczna piosenka?
Może nie piosenka..ale kolędy! Uwielbiam wszystkie kolędy! Szczególnie w Kościele
jak wszyscy śpiewają, jest wtedy taka niesamowita atmosfera i aż tak ciepło na sercu:)



6. Wspomnienie z dzieciństwa związane ze Świętami?
Hmm..od dziecka mówiono mi że pod choinkę prezenty przynosi aniołek/dzieciątko! Nie żaden
mikołaj, bo mikołaj jest 6 grudnia!
No i zawsze starsze rodzeństwo po wigilii zabierali mnie na górę do jakiegoś pokoju
żeby patrzeć czy aniołek już do mnie leci..a w ten czas rodzice podkładali prezenty..

7. Ulubiony Świąteczny zapach?
na pewno zapach pierniczków i choinki! My praktycznie zawsze mamy żywą choinkę,
nie wyobrażam sobie mieć sztucznej, jakoś tak dziwnie by było...

8. Co lubisz robić w Święta?
Jeść przepyszne potrawy, śpiewać kolędy, spotykać się wspólnie z rodziną, chodzić na 
pasterkę i przede wszystkim świętować urodziny Jezusa:)

9. jak wygląda Twój pokój w czasie okresu Świątecznego?
Co roku zawsze miałam swoją małą żywą choineczkę, ale w tym roku niestety
się nie udało, więc musiałam troszkę kombinować :) Zrobiłam sobie stroik, powiesiłam
kolorowe lampki, i ozdobiłam lustro, haha

10. Święta spędzasz w domu czy poza nim?
Jeżeli chodzi o wigilię to w domu! Zawsze u siebie i szczerze powiem że nie chciałabym
jeść tej kolacji z całą rodziną..
ale w pierwszy i drugi dzień świąt wszyscy się spotykamy u babci, żeby połamać się
opłatkiem i złożyć życzenia:)

35 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, jednak dzięki śniegu czuć bardziej świąteczną atmosferę, to taki dodatek :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz sympatyczna twarzyczke! Swietnie wyglądasz w tych różkach:D faktycznie tak jest wszystkie czynności, gesty, obecność bliskich. Wszystko składa sie w całość i tworząc ta fantastyczna atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahaha kocham Cię za te pierwsze słowa :) Ja również czytam niektóre posty i walę głową w ścianę... "Nie czuję świąt, bo nie ma śniegu" - REWELACJA ! A jak spadnie śnieg to i tak będzie marudzenie. Taka natura ludzi - może dlatego mam do nich niechęć -, nieważne czy jest dobrze, czy źle i tak wiecznie im mało :) Po co się cieszyć skoro można marudzić, to jest o wiele łatwiejsze.

    Też uwielbiam uszka z barszczem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz sympatyczna twarzyczke! Swietnie Ci w tych różkach :) na ten świąteczny klimat składają sie gesty, czyny, słowa, osoby z którymi je spędzamy także to te aspekty tworzą ta atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag, bardzo mi się podoba.
    te święta były moimi najgorszymi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też już Kevin nie bawi ;//

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt!!

    Pozdrawiam, www.kamson.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszy swiateczny zapach to mandarynki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zdjęcia. ;)
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubicie rozdania, od 100 obserwatorów organizuję)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jednak napisałam,że pomimo braku śniegu święta były wspaniałe :) a tag,bardzo ciekawy! ;) ja od chyba 5 lat nie oglądałam Kevina! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post, cudna fotografia =) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowo w postaci komentarz na blogu. Zgadzam się z Tobą- to nie chodzi o śnieg czy o prezenty (choć bez obrazy w większość z nas lubi to najbardziej) ale o tą magię świąt, cudowną atmosferę spędzoną z rodziną! Osobiście także bardzo lubię śnieg, ale tak jak pisałam nie o to chodzi w świętach :))Tag wyszedł Ci fajnie, podobają się mi Twoje odpowiedzi, a zdjęcia są świetne Pozdrawiam! ;33

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog. :) Ładne zdjęcia!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie i może zaobserwujesz. :) http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknę zdjęcia:)
    zapraszam do mnie i do obserwacji
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta to dla każdego ich osobiste przeżycie. Śnieg po prostu dodaje im więcej uroku. ;) Ja lubię święta, w sumie to uwielbiam je mimo wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam świętą Bożego Narodzenia - mają niesamowity klimat, dodaję do obserwowanych, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie te święta były udane, bo spędzone w gronie rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądrze piszesz :D Moim zdaniem w święta liczy się tylko rodzina i Jezus, bo w końcu to jego urodziny ;) Cieszę się, że nie jestem w tym osamotniona.
    A co sądzisz o zabijaniu karpia? No bo Jezus się rodzi, a my tak po prostu mamy radochę z zabijania ryby. Czy to nie jest zbyt dziwne i mało świąteczne? Jak uważasz :> ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny reniferek <33

    http://thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcie! Bardzo ciekawe odpowiedzi. :)
    Jestem tu pierwszy raz i masz naprawdę genialnego bloga! :) Dodałam się do obserwatorów.
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo dobrze to ujęłaś! w święta to nie śnieg był najważniejszy. prezenty również. mnie chodziło o tę niepowtarzalną atmosferę. i była mimo wiosennej pogody <3

    musze to napisać- zakochałam się w Twoich włosach!!!

    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda też, że tak mało osób zapomina, że chodzi o narodziny Jezusa. Śliczne zdjęcia btw!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny wpis :) ładne zdjęcia, śliczna jesteś !
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome blog!!! Happy New Year!!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcie - tekst troszkę bełkot ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś tak pozytywną osobą, że aż miło się tutaj wchodzi:)
    Kevin to wiadomo, uwielbiam i oglądam co roku. uszka też zajadam, najlepsza potrawa, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czułaś się dziwnie, gdy do wszystkich dzieci przychodził św. Mikołaj a do Ciebie Aniołek?
    Co do śniegu, uważam, że wszystkie blogerki uważają biały puch jako tradycję Świąt... Sama żałuje, że go nie ma, ale nie robię z tego wielkiej tragedii, bo liczy się spotkanie z rodziną.


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze że ja wcześniej nie wpadłam na twojego bloga. Jest świetny. Obserwuję ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia i ogólnie ciekawy blog, przykuł moją uwagę :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń