niedziela, 12 stycznia 2014

egoistyczny post - five fingers



Hej! Ostatnio ciągle dodawałam posty bardziej tematyczne, o wierze w siebie, o wierze w Boga.. i tak dalej.. ale dzisiaj postanowiłam zrobić coś zupełnie innego. Dzisiejszy post będzie typowo egoistyczny, bo tylko o mnie! Podoba mi się jak wiele osób pisze coś typu "dziesięć faktów o mnie" Lubię takie posty, bo przez to można poznać bardziej osobę, która prowadzi bloga :) Postanowiłam, że zrobię coś podobnego, ale w nieco innej postaci. Zrobię to w formie takiej dłoni, jak widać niżej.. Nie będę pisać o mnie nie wiadomo ile faktów, tak krotko kończąc na jednym słowie, czy zdaniu.. tylko wybrałam pięć takich ważniejszych rzeczy i trochę będę chciała to rozwinąć. A więc zapraszam Cię do przeczytania!



Wiara - Jak już można zauważyć. Jestem osobą wierzącą. Ale nie od zawsze. W swoim życiu ciągle szukałam Boga i chciałam być bliżej niego. Dziś już jestem na takim etapie, że moja przyjaźń z Jezusem jest silna i nic za nic w świecie tego nie zmieni, żadne wydarzenie, żadna osoba nic. Możesz mieć wiele przyjaciół, ale najlepszym powinien być dla ciebie Jezus, bo On nigdy nie zawodzi! I sprawia, że Twoje życie może być piękne! " Mój przyjacielu..Wiesz, że zawsze Jestem przy Tobie. Spacerujemy razem po wybrzeżu Twojego życia. Zostawiamy na piasku ślady naszych stóp. Nigdy Cię nie opuszczę. Czasem na piasku widzisz  tylko jeden ślad, może myślisz wtedy, że zostałeś sam. Musisz wiedzieć, że niosę Cię wtedy na rękach, byś nie cierpiał. Zawsze możesz na mnie liczyć, kocham Cię i nigdy nie opuszczę - Jezus"


Muzyka - Zawsze była i będzie ważna w moim życiu. Nie wyobrażam sobie gdyby miało by jej nie być. Co do gatunku muzycznego to nie umiem określić się precyzyjnie. To czego słucham w dużej mierze zależne jest od mojego humoru. Lubie słuchać czegoś wesołego a nie raz smutnego. Nie zniosę tylko rapu. Nie lubię po prostu, nigdy nie lubiłam i nie polubię. Ale muszę też zaznaczyć, że mam taki mały sentyment do muzyki klasycznej. W dużej mierze miała na to wpływ szkoła muzyczna, którą skończyłam w tamtym roku. Uwielbiam wręcz kompozytora Ludovico Einaudi i daję sobie głowę uciąć, że każdy z was go zna chociażby z utworu "Fly" ktory pojawia się w filmie "Nietykalni"Zauważyłam też, że jego utwory pojawiają się w reklamach w telewizji.



Uśmiech - Nie da się ukryć, że należę do grupy osób ciągle uśmiechniętych. Dużo osób mówi, że jestem bardzo pozytywną osobą i dziwi się jak to robię, że ciągle mam tak dobry humor! To fakt, uwielbiam się uśmiechać, śmiać się, wygłupiać, ale też czasami mam takie momenty, chwile w życiu co nie wszystko idzie dobrze i smutek też pojawia się na mojej twarzy, ale zwykle nie trwa to długo, bo potrafię szybko się podnieść.


Motywacja - Kiedyś byłam osobą, że szybko się poddawałam, rezygnowałam nawet z czegoś co było dla mnie bardzo ważne. Szybko się denerwowałam, nie potrafiłam się skupić na konkretnej rzeczy i szybko się rozpraszałam. Wiele rzeczy zaczynałam, a brakowało mi sił i motywacji, żeby to skończyć. Teraz jest zupełnie inaczej! Kiedy już postawię sobie jakiś cel, to wytrwale dążę do tego aby to osiągnąć. Wiele sytuacji w życiu dało mi do zrozumienia, że warto walczyć i jeżeli na czymś nam zależy nie możemy się poddać!


Gitara - Chodziłam do szkoły muzycznej cztery lata i uczyłam się grać na gitarze. Chodź miałam chwile zwątpienia to bardzo lubiłam grać! Kiedy skończyłam szkołę, skończyłam grać na gitarze. Odstawiłam ją na bok i nawet jej nie ruszam, a nie chcę żeby tak było! Teraz na dniach zabieram ją, otrząsnę z kurzu i wracam do gry, do ćwiczeń, tak dla samej siebie!



na koniec chciałam podziękować za niektóre e-maile! A osoby, które zostawiły swój w komentarzu w poprzednim poście - dzisiaj się odezwę! :) Jeżeli ma ktoś ochotę popisać ze mną, poznać się, cokolwiek to czekam pisz
alicjadamus@o2.pl




32 komentarze:

  1. rzeczywiście takie posty są całkiem ciekawe !

    +zapraszam na mojego nowego bloga na którego przeniosłam the-forever-young :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to motywacji to miałam to samo, bardzo szybko się poddawałam. Jednak zmieniłam to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muzyka, uśmiech i motywacja - brakuje mi tylko miłości : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się sposób w jaki to pokazałaś ! :)
    A muzyka i uśmiech jest ważna masz rację. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tego ciągłego uśmiechu i umiejętności znalezienia odpowiedniej motywacji. Bardzo mi tego czasami brakuje ;)

    Porcelanowa Marionetka

    OdpowiedzUsuń
  6. przejrzałam Twojego bloga i podoba mi się!
    Dlatego też obserwuje! (jako Monikaa - jestem bez zdjęcia)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Umiesz podnieść człowieka na duchu pisząc takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry post, napisałaś go w bardzo nietypowy sposób !
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry post, napisałaś go w bardzo nietypowy sposób !
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie posty są świetne, bo naprawdę można poznać osobę, której bloga odwiedzamy.
    Też miałam tak, że szybko się poddawałam. Ale nie teraz. Trzeba w siebie wierzyć. :)
    Dodaję do obserwowanych. :)
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na wpis, także nie mogłabym żyć bez muzyki i stale się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak na razie nie potrafię zmienić swojego nastawienia do motywacji i jestem na etapie na którym byłaś :) do tego nie potrafiłabym się tyle uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ciekawy blog i wyróżniasz się spośród blogerek :) To fajnie, że tak otwarcie piszesz o swojej wierze i jej się nie wstydzisz. Niewiele osób w dzisiejszych czasach to potrafi :)
    Może obserwujemy? :)
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. O, nie był to wcale jakoś szczególnie egoistyczny post:). Widywałem bardziej egoistyczne;).
    Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w kinie na "Nietykalni". Płakałam ;-; Piękny film!



    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się styl twojego bloga. Jest taki lekki i przejrzysty, przez co lepiej czyta się posty, które są świetne. Widać, że wkładasz dużo pracy w bloga i starasz się, aby był coraz lepszy. :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Zupełnie inny od całej reszty!
    Uwielbiam w taki sposób poznawać innych blogerów! :-*
    Cieszę się że muzyka jest dla Ciebie ważna!
    Oby jak najwięcej podobnych :-*

    Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia w moim małym giveaway’u!
    Do wygrania wymarzona sukienka warta 200$, a dla pozostałych nagrody gwarantowane!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia :* Wcale nie egoistyczny d;

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne zdjęcia ! podoba mi się twój post:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się,napisałaś bardzo mądrze.;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥ kliknęłabyś w baner sheinside na moim blogu?<3 pozdrawiam ♪

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post !!:) Bardzo mi się spodobał <3
    http://smille122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo pomysłowy post :) Podoba mi się to że zrobiłaś go w nieco innej formie ;>
    Też nie potrafię określić się gatunkowo, bo słucham naprawdę różnej muzyki :]
    Z pewnością jesteś bardzo pozytywną osobą, przyznam, że lubię ludzi, którzy się uśmiechają, od razu milsza atmosfera ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy post i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. very nice post! like your pictures!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia. :) Świetna notka, i właśnie - ani trochę nie jest egoistyczna. ;D

    Zapraszam: patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że są jeszcze osoby, które tak entuzjastycznie piszą o swojej wierze :)
    ✯blog

    OdpowiedzUsuń

  29. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń