środa, 29 stycznia 2014

Ile ludzi chcesz zabić?



Hej, dziękuję za niektóre komentarze pod ostatnim postem, przyznam szczerze, że ciężko mi się go pisało, bo w sumie był on na taki bardzo osobisty temat, ale mimo wszystko, że mogłam się z kimś tym podzielić. Jeszcze chciałabym dodać, że po lewej stronie pojawił się pajacyk! Kliknijcie w niego! i pomóżcie niedożywionym dzieciom! Taki  mały gest!  Większość z was ciągle wszędzie prosi o klikanie w banery firm z którymi współpracujecie, żeby mieć z tego korzyści, a ja proszę o kliknięcie w coś co przyniesie  coś drugiej osobie, no dalej... klikaj! rozkaz! wykonać! nalegam! haha nie no żartuję :)


Ile ludzi chcesz  zabić?
Skąd w ogóle taki tytuł postu? Nie wiedziałam jak mam to nazwać, bo możliwe że będzie to co teraz napiszę trochę podobne do "hejtowania" ale strasznie nie lubię tego określenia, które stosowane jest w dużej mierze przez gimnazjalistów. O co mi chodzi? Na początku zastanów się ile osób już zabiłeś.. Na pewno znajdziesz kilka. Kiedy mówisz jakieś osobie coś złego, upokarzającego, też może coś co nie do końca jest prawdą o nim wtedy zabijasz go w oczach tej osoby, musisz mieć tę świadomość. Ja kiedyś nigdy w ten sposób nie patrzałam...Kiedy ktoś tak w kółko słyszy, że nie jest wystarczająco dobry, że nic nie osiągnie, nie może czegoś zrobić, jest zerem, nikt go nie lubi no i tak na prawdę najlepiej by było gdyby w ogóle nie istniał..I on pomału spada w dół.. Kiedy mówisz komuś coś przykrego, możesz być właśnie tą osobą, która popchnie ją niżej. Tak na prawdę nie wiesz jakie ta osoba ma życie, czy ma problemy w domu, czy źle się odżywia czy  się kaleczy.. nie wiesz tego.. i nie masz prawa mówić jej jaka jest! Tak dużo ludzi cierpi a my  często nie zdajemy sobie sprawy jaką siłą i potęgą jest wspieranie tej osoby! Obudźcie się i otwórzcie czasem oczy i zauważcie to, że ktoś cierpi. Dużo osób jest samotnych i to boli. Nie pozwólcie żeby ktoś był sam. Osoba samotna często mówi, że nikogo nie potrzebuje, ale i ja i ty dobrze to wiemy, że jest to nie prawdą. Trudno jest iść przez życie w pojedynkę. Każdy potrzebuję kogoś kto będzie koło niego szedł, że jeżeli podwinie się mu noga będzie miał się na kim oprzeć. Nie patrz na innych, na to ci robią! Jeżeli widzisz, że ktoś jest sam że jest smutny i widzisz, że jego oczy proszą o pomoc podejdź, porozmawiaj może to Ty będziesz tą osobą, która pomoże mu wstać i znowu uwierzyć! Staraj się być dobrym człowiekiem, staraj się okazywać dobro i ciepło drugiej osobie, pomagaj! W zamian dostaniesz wdzięczność - najcenniejsze co może być.




42 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, Oczywiście kliknę :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś piękna :)
    a włosy są boskie :)
    jeszcze raz ja :) bo google + coś się popsuło i musze ręcznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :)
    i z przyjemnością kliknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne drugie zdjęcie :)
    zapraszam: shineandinspire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa :)

    A tak nie do notki, to włosy masz swoje? Bardzo ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam ! Świetny pomysŁ :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mądra z Ciebie dziewczyna :)
    mam prawie 18 lat, a tak naprawdę głupia jeszcze jestem w porównaniu do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bony jak mądrze ! Zgadzam się :O
    Piękna jesteś ! Twój kolor włosów wymiata :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądrze napisane ;) Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham twoje posty! Są takie mądre i robią wiele dobrego. Ja od ponad roku prawie codziennie klikam na pajacyka, więc mnie nie musisz do tego zachęcać :D. Mały gest, a robi tak wiele!
    Mądre słowa napisałaś w tej notce, na pewno wielu osobom otworzyłaś oczy. Mnie w gimnazjum dużo ludzi "zabijało" :(.
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem przez "zabicie innej osoby", robi nam się lepiej. Myślę, że nie można trzymać emocji w sobie i mówić na bieżąco, co nam dolega, bo potem powstają właśnie takie sytuacje, że mówisz coś, czego potem żałujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi o to, żeby właśnie tak robić. Tylko wcześniej mówić, co leży ma sercu. Jeśli się to wszystko skumuluje to wtedy zabijamy.

      Usuń
  12. moim zdaniem idealnie nazwałaś "hejtowanie" innych..niektórzy mają bardzo,ale to naprawdę bardzo słabą psychikę i wystarczy parę przykrych słów i dana osoba nie potrafi już sobie radzić. zanim ktoś napiszę coś złego,bo najczęściej robią to osoby w sposób anonimowy np. na askach,bo tylko tam mogą kogoś oczerniać,nie ujawniając swojej twarzy,ehh :c więc przed napisaniem tych słów warto zastanowić się z 1000 razy czy aby na pewno wypada i czy aby na pewno nie zniszczy się czyjejś psychiki przez to :c jednak kiedy przechodzi to do realnego świata..eh,ciężko w ogóle o tym pisać :c a jeżeli chodzi o pajacyka to z chęcią kliknęłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie podcinanie skrzydeł w sumie. a co do dosłownego zabijania ludzi, to czekam na apokalipsę zombie, to wtedy się odegram ;)
    Przepraszam, że tak późno, ale również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dopiero z perspektywy czasu możemy dostrzec jak bardzo, na przełomie miesięcy / lat, nasz blog uległ zmianie... Ważne by na lepsze ;P To prawda, piszesz oryginalnie. Tak trzymaj :) PS sugerując się paskiem po lewej stronie Twojego bloga stwierdzam, że fajne blogi odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz naprawdę ciekawego a zarazem inspirującego dla mnie bloga ! Tylko pozazdrościć <3 Patrząc na twój najnowszy post od razu chcę się zjechać na doł i jeszcze raz na dół i podziwiać starsze dopracowane do perfekcji posty :) . Zdjęcia piękne cała ty prześliczna . Z nie cierpliwościa czekam na następne posty , co powiesz na wspólną obserwacje ? http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście kliknęłam ! :)
    Nigdy nie patrzyłam na to pod kątem "zabijania" . Jeśli głębiej się nad tym zastanowić, właśnie do tego to prowadzi. Zabijamy w człowieku poczucie własnej wartości, jego osobowość, wszystko. A na dobrą sprawę każdego dnia wypowiadamy słowa, które zabijają..

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc na tytuł zastanawiałam się o co chodzi, przecież nie jestem mordercą... Post bardzo przydatny i życiowy. Przede wszystkim pouczający. Sama staram się nie poniżać nikogo, ale ktoś bardzo często poniża mnie. To nie moja wina, że nie jestem idealna. Nikt nie jest idealny i nie powinniśmy nikogo krzywdzić. Niestety tak nie jest...

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, takich ludzi jest sporo. Miejmy nadzieję, że się w porę opamiętają...

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Zgadzam się z nim w 100%. Po części przez własne doświadczenie...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć, chciała bym nawiązać współprace z pewną firmą jednak do tego potrzeba mi 1000 obserwacji ;( bardzo staram się je zdobyć. Kiedy osiągne swój cel chciałabym zorganizować rozdanie, konkurs w podziękowaniu za okazaną pomoc. Była bym bardzo wdzięczna jeśli ktoś obserwował mój blog i mi w tym pomógł była bym bardzo wdzięczna : http://prestizowaelita.blogspot.com/ z góry dziękuję i życzę miłego dnia. Za każdą obserwacje się odwdzięczam. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny tekst. Mądry, trzeba pomagać, bo właśnie ktoś dzięki naszej pomocy może się podnieść. Super zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi pomogłaś tym postem; dziękuję Ci <3
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Po pierwsze- wyglądasz cudownie.
    Po drugie- piszesz świetne notki. Gratuluję takiej dojrzałości:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie notki.. bardzo dobrze napisane. :)
    Śliczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Każda kolejna notka jest lepsza ;) Śliczne, fotki <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mądrze,jejku świetnie przekazujesz to co masz przekazać. :D podziwiam ^^
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hejka, świetny post ( pajacyka kliknęłam już kilka razy :) ) Jeśli będziesz miała czas zapraszam na mojego bloga, fajnie by było gdybyś go obserwowała :) ( ja już twojego obserwuję) :* : geeklychicpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Napisałaś mi na blogu, że Cię przygnębiłem tym co napisałem. Nie myśl, że nie do końca wierząc w Boga jestem jakiś zły i okropny, to co napisałaś dokładnie tyczy się mnie, ale to o tym dobrym. Zawsze pomagam ludziom i staram się być dla nich wsparciem i zachowanie, sposób w jaki traktuje ludzi nie ma nic związanego z wiarą. Chciałbym uwierzyć w Boga, ale potrzebuję dobrego przekonania, możesz zrobić jakiegoś posta przekonywującego do wiary w Boga, ja to przeczytam i zobaczę :) ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie po napisaniu tego komentarzu zobaczyłem tego Twojego posta. ok, jak znajdę czas to NA PEWNO poczytam! :)

      Usuń
  30. Zawsze uważam, czy ktoś jest samotny, i zawsze zagaduję :) Jak uplotłaś włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. TWOJE POSTY WCIAGAJA MNIE CORAZ BARDZIEJ :)


    życzę miłego wieczorku, oraz zapraszam również na mojego bloga :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje, ze podziekowalas za to co napisałam w poście powyżej, ale ja na prawdę tylko stwierdzam fakty i mówię to co myśle. :) Zaslugujesz na komplementy, ponieważ jesteś wspaniała osoba z bogatym charakterem. :) Zgadzam sie z tym co napisałas, to prawda, ludzie w dzisiejszych czasach najchętniej by zjedli tego słabszego... Jest to straszne, ale prawdziwe. Niby łatwiej kogoś pchac i popychac ale jaka satysfakcję będziemy mieli za ratowanie kogoś. Przecież nic nie da dokuczanie innym, obgadywanie, tworzenie intryg, zgadzam sie z Ala, ona ma racje, wiec jeśli widzisz osobę potrzebujący pomocy, zamiast spychac ja w dół, pomóż. Jedno słowo moze zmienić wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  33. jejku pięknie piszesz ide czytać kolejny post ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne posty ! Piszesz tak prawdziwie i życiowo ;O Bosko Total ! ;)
    My jesteśmy tu nowe i miło by nam było gdybyś znalazła chwilkę by zajrzeć do nas
    Pozdrawiamy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dokładnie - wystarczy chcieć! Poza udostępnianiem i ogólną promocją dobrych uczynków, warto je wykonywać... :)

    OdpowiedzUsuń